Etusivu » Tiedotteet » Yrittäjyys » LuinSpa Vauva- & viittapyyhe - uutuuspyyhe vastasyntyneestä viisivuotiaaksi

LuinSpa

LuinSpa Vauva- & viittapyyhe - uutuuspyyhe vastasyntyneestä viisivuotiaaksi

Julkaistu: 29.07.2016 klo 10:21
Julkaisija: LuinSpa

LuinSpan Vauva- & viittapyyhe kehitettiin tyytymättömyydestä vauvapyyhkeiden tarjontaan. Suunnittelijat halusivat korjata kolme epäkohtaa, jotka kokivat markkinoilla olevien vauvapyyhkeiden kannalta epäedullisiksi

• vauvapyyhkeet ovat yleensä melko ohutta ja jopa kovaa pyyhekangasta
  • vauvapyyhkeet ovat yleensä koristeltu sammakoin, kukkasin tai Salama McQueenein eivätkä ole sisustuksellisesti kauniita
  • vauvapyyhkeet ovat kooltaan ja käytöltään sellaisia, jotka kestävät vain maksimissaan vuoden ikään saakka

LuinSpa Vauva- & viittapyyhe on suunniteltu vastasyntyneelle pehmeäksi pesäksi. Käyttömukavuus on suunniteltu niin pitkälle, ettei esimerkiksi pään alla ole saumoja, jotka voisivat olla ikäviä pienen vauvan iholle. Lisäksi koko on reilu, jotta taaperokin on vielä mukava pyöräyttää pyyhkeen sisään.

Pyyhe on tyyliltään skandinaavisen kaunis ja tyylikäs, koristeltu metallihohtoisella koristelulla sekä suloisilla suurilla korvilla. Perinteisen vaaleanpunaisen tai –sinisen sijaan pyyhkeen värit ovat valkea, harmaa sekä tällä hetkellä kovasti muodissa oleva beigeharmaa.

Käyttöiän pidentämiseksi reilun kokoiseen pyyhkeeseen on tuotu eteen pieni neppari, jonka kiinnittämällä pyyhe on sopiva vielä jopa viisivuotiaalle saakka. Näin ollen vauvapyyhkeen ei tarvitse olla vain vuoden kestävä välttämätön tuote, vaan siitä saa nauttia sekä lapsi että vanhempi vuosia vauvaiän jälkeenkin.

Pyyhkeen kiinnitysmekanismille myönnettiin hyödyllisyysmallisuoja

LuinSpan Vauva- & viittapyyhe sai myös Patentti- ja Rekisterihallituksen myöntämän hyödyllisyysmallisuojan nepparikiinnitykselleen.

Lisätietoa antaa

Mari Luodes

mari.luodes@luinspa.fi

Noora Mustajärvi

noora.mustajarvi@luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon