Etusivu » Tiedotteet » Yrittäjyys » Laura Snellman-Junna Túlka-vertaistulkkauspalveluun

Barona Group Oy

Laura Snellman-Junna Túlka-vertaistulkkauspalveluun

Nimitys.
Julkaistu: 26.04.2016 klo 08:00
Julkaisija: Barona Group Oy

Laura Snellman-Junna siirtyy vetämään vertaistulkkauspalvelu Túlkan palvelukehitystä 1.5.2016 alkaen. Snellman-Junna työskenteli aiemmin palvelumuotoilijana design- ja ohjelmistotalo Wunderdogissa, ja on ollut keskeisesti mukana kehittämässä Túlka-palvelua alusta saakka. Wunderdogissa Snellman-Junna tulee jatkossa toimimaan konsultoivassa roolissa.

Mikä Túlka?

Túlka-vertaistulkkauspalvelu on uusi ja ainutlaatuinen ratkaisu: Túlkan kautta voi saada tulkkausta arjen tilanteisiin mikropalveluna videoyhteyden kautta. Apua asiointiin ruokakaupassa, apteekissa, virastossa tai vaikka naapurin kanssa. Túlka madaltaa kynnystä hoitaa omia asioitaan yhteiskunnassa, jonka valtakieltä ei hallitse.

Túlka nimitettiin finalistiksi parhaiden digitaalisten palvelujen Blue Arrow Awards -kilpailussa, sosiaalisen vaikuttavuuden kategoriassa 25.4.2016. Kilpailun voittajat julkistetaan 26.5.2016.

Túlkan on kehittänyt Barona Technologies kumppaninaan design- ja ohjelmistotalo Wunderdog.

Palvelukehityksestä vastaava johtaja Laura Snellman-Junna, laura.snellman-junna@wunder.dog, p. 050 309 5481

Seuraa Túlkaa somessa: Twitter, Facebook ja Instagram
#tulka

Barona Group on suomalainen, useilla työelämään liittyvillä toimialoilla vaikuttava yritysyhteisö. Barona Group on perustettu vuonna 1999, ja sen liikevaihto vuonna 2015 oli 250 Meur. Työllistämme noin 5 000 henkilöä. Toimintaa on tällä hetkellä yhdeksässä maassa, Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Venäjällä, Puolassa, Espanjassa ja Belgiassa. Tehtävämme on rakentaa räätälöityjä ja innovatiivisia ratkaisuja jotka luovat asiakkaillemme kasvun ja kehittymisen edellytyksiä.

Barona Group