Etusivu » Tiedotteet » Yrittäjyys » Anne Kukkohovin luotsaama Supermood kansainvälistyy

Anne Kukkohovin luotsaama Supermood kansainvälistyy

Julkaistu: 17.10.2016 klo 10:00
Julkaisija: Paloma Communications

Kauneus- ja muotialalla näyttävän uran tehneen Anne Kukkohovin perustama Supermood-brändi on kansainvälisen menestyksen kynnyksellä: Supermood-kauneudenhoitotuotteet ovat saaneet laajan jakelusopimuksen englantilaisen SpaceNK-ketjun kanssa. Sopimus SpaceNK-ketjun kanssa on ensimmäinen laatuaan suomalaisessa kosmetiikkateollisuudessa. Yhteistyö alkaa joulukuussa 2016.

Supermood on alusta saakka herättänyt kiinnostusta ja poikinut yhteydenottoja medialta sekä kosmetiikan jälleenmyyjiltä ympäri maailmaa. SpaceNK on premium-kosmetiikkamerkkeihin erikoistunut ketju, jolla on 64 myymälää Englannissa ja 25 myymälää Yhdysvalloissa. SpaceNK on mukana maineikkaassa Farfetch-verkkokaupassa, jossa vierailee kuukausittain 10 miljoonaa kävijää 190:stä maasta.

”Olemme todella innoissamme yhteistyöstä Supermood-brändin kanssa. Skandinaavisuutta ja holistista kauneudenhoitoa edustava Supermood on täysin ajan hermolla ja asiakaskunnallemme ehdottoman kiinnostava uusi tuttavuus,” kommentoi pääostaja Margaret Mitchell SpaceNK:sta.

Yhtiön perustajat, Anne Kukkohovi, Joni Kukkohovi, Rita Nordin sekä Ari Vepsäläinen, ovat tyytyväisiä brändin saamaan vastaanottoon. Pääosin omarahoitteisesti toimiva yhtiö pyrkii löytämään tulevaisuudessa rahoittajia vauhdittamaan kansainvälistymistään – erityisesti lanseerausta Yhdysvaltojen markkinoille.

Lisätiedot:

Anne Kukkohovi