Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » WWF palkitsee vuoden ympäristöystävällisimmän maatilan Hyvinkäällä

WWF Suomi

WWF palkitsee vuoden ympäristöystävällisimmän maatilan Hyvinkäällä

Kutsu.
Julkaistu: 02.07.2015 klo 10:00
Julkaisija: WWF Suomi

WWF palkitsee torstaina 2.7.2015 klo 10.00 Markus Eerolan ja Minna Sakki-Eerolan perinteisellä viljelijöiden ympäristöpalkinnolla. Toivotamme median edustajat tervetulleiksi Knehtilän tilalla järjestettävään tiedotustilaisuuteen kuulemaan palkinnon myöntämisen perusteita ja haastattelemaan sekä kilpailun voittajia että järjestäjiä.

Ympäristöpalkinnon tarkoituksena on välittää tietoa parhaista käytännöistä ympäristöystävällisemmässä viljelyssä. WWF järjesti kilpailun kuudetta kertaa yhdessä maataloustuottajajärjestöjen MTK:n ja SLC:n kanssa. Suomen kilpailun voittajat osallistuvat koko Itämeren alueen kilpailuun, jossa kansainvälinen tuomaristo valitsee voittajan kansallisten ehdokkaiden joukosta.

Pyydämme median edustajia huomioimaan, että voittajien henkilöllisyys on julkaisuvapaa vasta tiedotustilaisuuden aikana.

Ajankohta: torstaina 2.7.2015 klo 10.00

Osoite: Haapasaarentie 75, 05470 Hyvinkää.

Ilmoittautumiset ke 1.7.2015 klo 12.00 mennessä:

Joonas Fritze, joonas.fritze@wwf.fi, 040 840 8500