Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Valokuvainstallaatio hiilettömän Helsingin puolesta rakentuu Maailma kylässä -festivaalilla

WWF Suomi

Kutsu.
Julkaistu: 23.05.2015 klo 09:34
Julkaisija: WWF Suomi

Tervetuloa osallistumaan valokuvainstallaation tekoon Maailma kylässä -festivaalilla! Taiteilijat Jonna Kalliomäki ja Ville Silvennoinen ottavat festivaalivieraista polaroidkuvia WWF:n teltalla (G 483) ja koostavat kuvista paikan päällä kivihiiliaiheisen installaation. Installaatio välitetään myöhemmin Helsingin kaupunginvaltuustolle kannanottona hiilettömän Helsingin puolesta.

Installaatiota tehdään Kaisaniemen puistossa Helsingissä Maailma kylässä -festivaalin aukioloaikoina: tänään lauantaina 23.5. kello 11–20 ja huomenna sunnuntaina 24.5. kello 11–18. Tapahtuma on ilmainen.

WWF:n teltalla on mahdollisuus keskustella Helsingin energiavaihtoehdoista WWF:n asiantuntijoiden kanssa. Paikalla ovat projektityöntekijä Jere Lehtomaa lauantaina kello 14–17 sekä ilmastoasiantuntija Kaarina Kolle lauantaina kello 17–20 ja sunnuntaina 14–18. Paikalla on viikonlopun ajan myös koko joukko WWF:n kansainvälisen kehityksen asiantuntijoita.

Lapset saavat teltassamme ilmaisen kasvomaalauksen. Lisäksi voit ladata kännykkäsi aurinkoenergialla.

Tervetuloa!

tiedottaja Kaisa Ryynänen, WWF, p. 050 345 5307, kaisa.ryynanen@wwf.fi

WWF Suomi on osa laajaa, kansainvälistä WWF-verkostoa, jolla on toimistoja noin 50 maassa ja toimintaa yli sadassa maassa. Rakennamme tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa.