Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Uutuuskirja johdattaa lapset ja aikuiset luontoretkille ja kokkaamaan villivihanneksista

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Julkaistu: 15.12.2014 klo 11:47
Julkaisija: Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Halaa puuta, silitä sammalta, maista ketunleivän kirpeys, tunne taikinan kimmoisuus. Luonnossa ja ruoanlaitossa on tekemistä kaikille aisteille – kaikkina vuodenaikoina.

Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen Maista metsä, löydä luonto – kokataan yhdessä lasten kanssa -kirja kutsuu löytöretkelle luontoon ja keittiöön yhdessä lasten kanssa.

Maista metsä, löydä luonto -kirja kannustaa etsimään elämyksiä kaikilla aisteilla. Se antaa vinkkejä neljän vuodenajan luontoretkille sekä ohjeet maukkaiden eväiden kokkaukseen.

Ruokatoimittaja Pirjo Toikkasen ohjeilla valmistuvat mainiot herkut myös retkiltä löytyneistä villivihanneksista, marjoista ja sienistä.

Värikkäät valokuvat elävöittävät ruokaohjeita, innostavat yhteiseen tekemiseen ja auttavat tunnistamaan ruokaohjeissa käytetyt luonnon antimet.

Kirjan on toimittanut Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen kehityspäällikkö Katja Pethman.

Maista metsä, löydä luonto – kokataan yhdessä lasten kanssa

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus 2014
64 sivua, kierrenidottu
hinta 10 €
ISBN: 978-958-5302-44-8

Kirjan kansikuva

Tilaukset: Maa- ja kotitalousnaisten verkkokauppa www.maajakotitalousnaisetkauppa.fi, hintaan lisätään käsittelykulut 6 € ja postikulut painon mukaan. Kysy kirjoja myös piirikeskuksista!

Lisätietoa ja arvostelukappaleiden tilaukset Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksesta

kehityspäällikkö Katja Pethman
p. 040 575 0056, katja.pethman@maajakotitalousnaiset.fi

vs. viestintäpäällikkö Silja Varjonen