Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Uusi köysiseikkailupuisto avattu Tuuriin

Acro Branche Europe Oy

Uusi köysiseikkailupuisto avattu Tuuriin

Julkaistu: 24.06.2014 klo 12:15
Julkaisija: Acro Branche Europe Oy

Le Tuuri Parc on uusi köysiseikkailupuisto Suomen sydämessä Tuurissa. Puisto tarjoaa unohtumattomia elämyksiä ja seikkailuja koko perheelle. Seikkailuelämyksiä on tarjolla niin perheen pienimmille kuin kaikkein kokeneimmillekin seikkailijoille. Monipuolisia köysiratoja on yhteensä viisi erilaista, joista kolme on aikuisille suunnattuja vaativampia ratoja. Rohkeimmat voivat kokeilla kanttiaan jopa 12 metrin korkeudessa.

Vastuullinen, luontoystävällinen ja nykyaikainen

Le Tuuri Parc -köysiseikkailupuisto on rakennettu nykyajan tekniikkaa hyödyntäen. Radat on suunnitellut ja rakentanut ranskalainen Amazone Adventure, joka on aiemmin toteuttanut menestyksekkäästi useita köysiseikkailupuistoja Euroopassa ja Venäjällä.

Le Tuuri Parcin kaksi perusarvoa ovat luontoystävällisyys ja turvallisuus. Terveitä, hyvinvoivia puita ei kaadeta kuin välttämättömissä tapauksissa. Vaijerikiinnitykset ja kävelytasot on asennettu puihin vaurioittamatta niitä. Lisäksi puiden vuosittainen kasvu otetaan huomioon huoltotöiden yhteydessä.

Nykyaikaista tekniikkaa ja välinetä hyödyntävä puisto on myös turvallisuudessaan ja käyttömukavuudessaan huippuluokkaa. Uudella saferoller-systeemillä toimivat valjaat ovat turvallisia myös lapsille, koska niitä ei tarvitse avata ja sulkea kesken kiipeilyn!

Auki joka päivä – lippuja kaikkiin tarpeisiin

Aukiolojat:

Ma-Pe klo 10-19 La klo 10-18 Su klo 12-18