Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Tervetuloa mukaan tekemään puunhalaamisen Suomen ennätystä Helsingin Pirkkolaan!

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Kutsu.
Julkaistu: 09.06.2014 klo 13:55
Julkaisija: Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Maa- ja kotitalousnaiset tekee puun halaamisen Suomen ennätyksen 11.6. klo 20. Paikallisyhdistykset ja muut ryhmät järjestävät puun halaus -tempauksia ympäri Suomen. Tapahtumiin on ilmoittautunut jo 4000 ihmistä. Helsingissä puuta halataan Pirkkolan urheilupuistossa.

Kutsumme myös teidät, hyvä median edustaja, mukaan ennätyksen tekoon! Tervetuloa halaamaan puuta keskiviikkona 11.6.2014 klo 19–20 Pirkkolan urheilupuistoon, uimahallin viereiseen metsään.

Tapahtuma on osa Maa- ja kotitalousnaisten Metsästä voimaa -kampanjaa. Tempauksella halutaan näyttää yhdessä, kuinka tärkeitä metsä ja sen eri arvot meille ovat.

Tapahtuma alkaa kello 19 ja päättyy puun halaukseen kello 20. Juontajana toimii Mikko ”Peltsi” Peltola.

Tule mukaan – kuulet samalla
• metsän taloudellisesta merkityksestä
• metsän tarjoamista virkistymismahdollisuuksista
• mitä herkkuja metsät tarjoaa
• millaisia myönteisiä vaikutuksia metsällä on ihmisten hyvinvointiin.

Tapahtumaan on vapaa pääsy. Voitte halutessanne ilmoittaa osallistumisestanne osoitteessa http://bit.ly/1nzSnio

Muiden alueellisten tapahtumien yhteystiedot saatte halutessanne Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksesta kehityspäällikkö Helena Veliniltä tai viestintäpäällikkö Silja Nousiaiselta

Pirkkolan tapahtuman järjestää Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Lisätietoja tapahtumasta:
kehityspäällikkö Helena Velin, puh. 040 527 1579, helena.velin@maajakotitalousnaiset.fi
viestintäpäällikkö Silja Nousiainen, puh. 040 526 8475, silja.nousiainen@maajakotitalousnaiset.fi
www.maajakotitalousnaiset.fi/metsastavoimaa

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus on valtakunnallisen neuvontajärjestön keskusjärjestö. Maa- ja kotitalousnaiset on yksi maan suurimmista naisjärjestöistä. Se tarjoaa kotitalous-, yritys- ja maisemanhoidon neuvontaa. Lähes 53 000 jäsenen ja noin 70 asiantuntijan Maa- ja kotitalousnaiset on vahva maaseudun kehittäjä. www.maajakotitalousnaiset.fi