Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Safetum Oy myöntää kiinteistön turvallisuustodistuksen ja -sertifikaatin ensimmäisenä Suomessa.

Safetum Oy

Julkaistu: 25.06.2014 klo 14:30
Julkaisija: Safetum Oy

Safetum Oy myöntää kiinteistöille ensimmäisenä Suomessa turvallisuussertifikaatin. Turvallisuussertifikaatti voidaan myöntää kiinteistöille, jotka saavuttavat lakisääteisen turvallisuustason. Turvallisuussertifikaatti perustuu Safetum Oy:n pelastusvalvojan kiinteistöön suorittamaan auditointiin, joka suoritetaan pelastuslain määrittelemän viitekehyksen mukaisesti.

Kiinteistön turvallisuustaso luokitellaan viisiportaisella asteikolla (1-5) ja luokiteltaviin kiinteistöihin kuuluvat kaikki pelastussuunnitelmavelvoitteiset kiinteistöt (Pelastuslaki 379/2011).

Turvallinen Kiinteistö – sertifikaatteja on myönnetty jo ympäri Suomea ja sertifikaatin suosia kasvaa nopeasti. Turvallinen Kiinteistö- sertifioidut kiinteistöt ja niiden ajantasaiset turvallisuusluokitukset voi tarkastaa osoitteesta www.turvallinenkiinteisto.fi

Safetum Oy on turvallisuusalan asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Yrityksen palveluille on myönnetty oikeus käyttää avainlippu-merkkiä, joka viestii kotimaiseen tarpeeseen suunnitelluista, vastuullisesti ja turvallisesti tuotetuista palveluista.

Yritys huolehtii myös vastuullisesti tilaajavastuulain mukaisista velvoitteista. Tästä osoituksena on Luotettava Kumppani - logon käyttöoikeus.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki