Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Nautinnollista retkeilyä Lapissa

Nautinnollista retkeilyä Lapissa

Julkaistu: 30.06.2016 klo 10:00
Julkaisija: Hullu Poro Oy

Perhe PallaksellaLapin matkailu on nousussa. Talven lennot Kittilään nousivat 17 % edellisvuoteen nähden. Myös kesämatkailu nostaa päätään, sillä pitkäjänteinen työ kesän markkinoinnissa alkaa tuottaa tulosta ja asiakkaat huomaavat Levin monipuolisen tarjonnan. Viimeksi Riihimäen Erämessuilla Levi oli näkyvästi esillä ja herätti runsaasti mielenkiintoa kesä- ja ruskamatkailukohteena.

Tämän päivän retkeilijä ei halua välttämättä viettää viikkoa erämaassa vaeltaen ja telttaillen, vaan kaipaa matkalleen myös mukavuuksia. Levin seutu ja palvelut tarjoavatkin oivalliset olosuhteet nautinnolliseen retkeilyyn. Levin lähistöllä on upeita päivävaelluskohteita oman kunnon ja taitotason mukaan. Seudulla on niin tuntureita kuin kauniita suo- ja metsäreittejä. Alueen kasvillisuus on vaihtelevaa ja hyvällä tuurilla saa kuukkelin eväskaveriksi. Illaksi matkailija pääsee herkuttelemaan hyvällä ruualla ja juomalla ravintolaan ja nukkumaan puhtaisiin lakanoihin.

Hullu Porossa retkeily on on tehty mahdollisimman helpoksi. Viiden tunturin valloitus  –majoituspaketissa aamulla pääsee tankkaamaan energiaa runsaalle hotelliaamiaiselle. Vieras saa lainaan säänkestävät kartat tunturikohteisiin. Eväspussista löytyy leivät ja makkarat retkelle ja illalla odottaa lämmin sauna. ”Tämä palvelu on helppo ja toimiva valinta nykypäivän retkeilijälle, joka haluaa sopivassa suhteessa eräilyä ja mukavuuksia”, sanoo Hullu poron myyntijohtaja Leena Härkönen.

Lisätietoja Viiden tunturin valloitus –majoituspaketista: http://www.hulluporo.fi/majoitus/majoitustarjoukset/viiden-tunturin-valloitus/

tai

Hullu Poron myyntipalvelu p. 016 6510 500

Levin matkailu 016 639 3300

www.levi.fi/fi/levi/levin-matkailu

Hullu Poro on aito lappilainen monipuolinen, joustava ja luotettava yritys, joka tuottaa hyvällä meiningillä asiakkailleen ainutlaatuisia elämyksiä. Hullu Poron omistaa Päivikki Palosaari.

Levi Center Hullu Poro on 400 pehmeää petiä, 1300 laadukasta kokouspaikkaa, 15 erityylistä ravintolaa, 4000 tunnelmallista ravintolapaikkaa, 90 hemmottelevaa hoitoa,90 huippuesiintyjää vuodessa.

Tonttulan elämyskylä on kansainvälisille matkailumarkkinoille vahvasti tähtäävä tarinoihin, mytologiaan ja lappilaiseen kulttuuriin pohjautuva matkailukohde Levin läheisyydessä.

HULLU PORON ARVOT
* LAPPILAINEN: kunnioitamme Lapin luontoa ja kulttuuria
INNOVATIIVINEN: kyseenalaistamme ja kehitämme alati uutta
* VASTUULLINEN: lunastamme lupauksemne