Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Mattojen pesu sujuu tehokkailla SINI-harjoilla!

Sinituote Oy

Mattojen pesu sujuu tehokkailla SINI-harjoilla!

Julkaistu: 15.06.2015 klo 14:04
Julkaisija: Sinituote Oy

Valitse mattojen pesuun harja, joka sopii omaan pesutapaasi

Helteet vielä odotuttavat itseään, mutta pian on jo aika lähteä mattopyykille.

Mattojen pesu sujuu tehokkaasti napakalla SINI Kuurausharjalla. Harja pysyy hyvin märässä ja liukkaassa kädessä, ja siitä saa ergonomisen otteen. Kuurausharjan etuosassa erikoisvahvaa sinistä harjasmateriaalia, joka irrottaa tiukankin lian tehokkaasti.

Valitse mattojen pesuun harja, joka sopii omaan pesutapaasi. Kun haluat pestä rasittamatta selkääsi, käytä varteen liitettävää SINI Matonpesuharjaa. Matonpesuharjassa on luonnonharjakset, jotka ovat riittävän pehmeät ja hellävaraiset kaikille vesipesun kestäville matoille. Muovirunkoinen harja on myös hygieeninen ja lahoamaton.

Perinteisen vaihtoehdon ystävälle sopii puurunkoinen SINI Juuriharja, joka sopii hyvin myös saunan lauteiden pesuun.

SINI Matonpesuharjoja ja siivousvälinevarsia myyvät hyvinvarustetut vähittäistavarakaupat ja rautakaupat.

Varatoimitusjohtaja Aino Määttä, p. 019 7600 213 tai aino.maatta@sinituote.fi

Suomalainen perheyritys Sinituote Oy on Pohjoismaiden johtava siivousvälineiden, vaatehuollon tuotteiden ja autonhoitotarvikkeiden valmistaja ja markkinoija. Sinituote panostaa voimakkaasti tuotekehitykseen ja tuo jatkuvasti markkinoille uusia välineitä kodin siivouksen, järjestyksen ja toimivuuden ylläpitoon. Yrityksen tavoitteena on tehdä suomalaisten kotien arjesta vähän helpompaa. Ympäristöystävälliset SINI-tuotteet ovat kestäviä ja pestäviä, ja ne on kehitetty suomalaisille sisustusmateriaaleille ja suomalaisille kodeille. Valtaosa yrityksen markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.

Seuraa meitä
Facebookissa: https://www.facebook.com/Sinituote