Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » maisemabetoni.fi - tietoa ympäristörakentamisen tuotteista

RTT ry:n Ympäristöbetonijaos

maisemabetoni.fi - tietoa ympäristörakentamisen tuotteista

Julkaistu: 01.10.2013 klo 13:00
Julkaisija: RTT ry:n Ympäristöbetonijaos

maisemabetoni.fi on uusi verkkosivusto, joka antaa tietoa, ohjeita ja vinkkejä ympäristösuunnitteluun ja betonisten ympäristötuotteiden käyttöön.

Maisemabetoni kuten pihakivet, betonilaatat, muurikivet ja lukuisat erikoistuotteet antaa monipuoliset mahdollisuudet suunnitella ja rakentaa laadukas, ilmeikäs sekä kestävä ympäristö. Maisemabetonista löytyy ratkaisuja lähes kaikkiin ympäristöihin, pihoista ja puistoista raskaassa käytössä oleviin satama-alueisiin. Hyvin suunniteltuja ja toteutettuja referenssejä on esitelty sekä Suomesta että ulkomailta.

Sivustolta löytyvät myös ympäristösuunnittelun keskeiset oppaat.

maisemabetoni.fi -sivusto on suunnattu ensisijaisesti ammattilaisille. Sivustoa ylläpitää Rakennustuoteteollisuus RTT ry:n Ympäristöbetonijaos.

Tuoteryhmäpäällikkö Tiina Suonio, RTT

gsm 050 466 0297, tiina.suonio@rakennusteollisuus.fi

Rakennustuoteteollisuus RTT ry toimii tuoteteollisuusyritysten toimialayhdistyksenä Rakennusteollisuus RT:ssä ja toimialan yritykset ovat RTT:n kautta RT:n jäseniä. Tuoteteollisuustoimiala jakaantuu viiteen jaostoon, jotka ovat betoni-, pientaloteollisuus-, puutuote-, rakennusmateriaalit- ja teräsrakennejaosto.

Rakennusteollisuus RT ry on koko rakennusteollisuuden liittoyhteisö, joka muodostuu Rakennusteollisuus RT ry:stä keskusliittona ja siihen kuuluvista viidestä toimialasta. Viiden toimialan yhteensä yli 2600 jäsenyrityksen palveluksessa on lähes 55 000 henkilöä. Jäsenyritysten yhteenlaskettu liikevaihto on noin 15 miljardia euroa.