Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » L&T vahvistaa ympäristöpalveluitaan Pieksämäellä

Lassila & Tikanoja

L&T vahvistaa ympäristöpalveluitaan Pieksämäellä

Julkaistu: 04.01.2016 klo 14:00
Julkaisija: Lassila & Tikanoja

Lassila & Tikanoja Oyj osti Pieksämäellä toimivan JPM-Kuljetus Oy:n liiketoiminnan 1.1.2016. Yhtiön liikevaihto on noin 500 000 euroa.

Kauppa on osa strategian mukaista maantieteellistä laajenemista ja palvelujen kattavuuden parantamista Etelä-Savossa.

"Haluamme tarjota paitsi monipuolisia kuljetusalan palveluja myös uusia kierrätykseen ja raaka-aineen hyödyntämiseen liittyviä ympäristöpalveluja Pieksämäen talousalueella", kertoo Ympäristöpalveluiden toimialajohtaja Petri Salermo L&T:ltä.

"L&T:llä on paremmat mahdollisuudet ja resurssit kehittää toimintaa ja vastata tulevaisuuden haasteisiin. L&T on luotettava yhteistyökumppani ja asiakkaat saavat entistä monipuolisempaa palvelua", sanoo JPM-Kuljetuksen toimitusjohtaja Pekka Manninen.

Kaupan myötä JPM-Kuljetuksen työntekijät sekä Pekka Manninen siirtyvät L&T:lle.

Petri Salermo, toimialajohtaja, L&T, puh. 050 385 6876
Pekka Manninen, toimitusjohtaja, JPM Kuljetus, puh. 040 508 9000

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2014 oli 639,7 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki