Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » L&T ja Isännöinti Kuvaja Oy tarjoavat ilmaiset bajamajat Wanaja-festivaalin ajaksi Hämeenlinnaan

Lassila & Tikanoja

Julkaistu: 10.07.2015 klo 10:12
Julkaisija: Lassila & Tikanoja

Lassila & Tikanoja ja hämeenlinnalainen Isännöinti Kuvaja Oy tuovat veloituksettomia bajamajoja Wanaja-festivaalin ajaksi Hämeenlinnan kaupunkialueelle. Tempauksella on tarkoitus vähentää festivaalien lieveilmiöitä ja pitää pihapiirit sekä festivaalialueen ympäristö viihtyisänä Sibeliuksen juhlavuoden kunniaksi.

Sibeliuksen juhlavuotta vietetään tänä vuonna hänen kotikaupungissaan Hämeenlinnassa, jonka vuoksi kaikki hämeenlinnalaiset on haastettu ympäristö- ja siisteyskampanjaan. Kampanjan tarkoituksena on siistiä omaa lähiluontoa juhlavuotta varten.

L&T yhdessä Isännöinti Kuvajan kanssa ottivat haasteen vastaan. Kaikille ilmaiset bajamajat löytyvät festivaalin aikana 17.7–18.7. Lukiokadun ja Arvi Kariston kadun sekä Kasarmikadun ja Niittykadun kulmauksesta.

Samuli Wrangell, L&T, yksikönpäällikkö, Kiinteistönhoito, siivous- ja tukipalvelut, puh. 050 385 6213

Seppo Kuvaja, Isännöinti Kuvaja Oy, e-mail. seppo.kuvaja@kuvaja.fi

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2014 oli 639,7 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on
listattu Nasdaq Helsingissä.