Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Kaikki kiinnostava avaruudesta – Space Finland

Tekes tiedottaa

Kaikki kiinnostava avaruudesta – Space Finland

Julkaistu: 11.09.2014 klo 14:03
Julkaisija: Tekes tiedottaa

Space Finland tarjoaa avaruusalan yrityksille, tutkimuslaitoksille, asiantuntijoille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille ajankohtaista tietoa siitä, miten avaruutta voi hyödyntää liiketoiminnassa, tutkimuksessa ja arkipäivän elämässä. Tule mukaan rakentamaan yhteisöä!

Space Finland -sivustolta löytyy mm. Suomen avaruustoiminnan laajuutta esittelevä infograafi sekä lista alan yrityksistä Suomessa. Molempia päivitetään säännöllisesti. Space Finlandin tavoitteena on luoda avaruusalan hubi ja yhteisö, joka keskustelee ja tuottaa jatkuvasti uutta aiheeseen liittyvää sisältöä.

Suomalainen näkökulma on Space Finlandissa etusijalla, mutta myös ulkomaiden asioista uutisoidaan. Sivustolla käytetyt kielet ovat suomi ja englanti.

Space Finlandissa uutisoidaan loppuvuonna erityisesti Rosetta-luotaimen matkasta. Viestintä tehdään yhteistyössä Euroopan avaruusjärjestön ESA Suomi -blogin ja Tiedetuubi-sivuston kanssa.

www.spacefinland.fi

Hyödynnä avaruutta liiketoiminnassa, tutkimuksessa ja arkielämässä! Space Finland -sivustoa ylläpitää Suomen avaruustoiminnan koordinoija Tekes.

Tekes on yritysten, yliopistojen, korkeakoulujen ja tutkimuslaitosten haastavien tutkimus- ja kehitysprojektien ja innovaatiotoiminnan rahoittaja ja aktivoija. Tekes palvelee suomalaisen elinkeinoelämän ja tutkimuksen uudistumista. www.tekes.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki