Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Eristämällä säästöä myös kesällä - entistäkin energiatehokkaammalla vaahtoeristeellä

Pro Hole Oy

Julkaistu: 08.07.2016 klo 16:02
Julkaisija: Pro Hole Oy

Icynene H₂Foam Forte on maailman johtavan eristevalmistajan kehittämä, markkinoiden ainoa 100 % vesiruiskutettava, umpisoluinen, entistäkin energiatehokkaampi vaahtoeriste pohjoisen vaativiin olosuhteisiin. Vaahtoeriste auttaa ehkäisemään rakennuksen kosteusongelmia ja takaa laadukkaan sisäilman.

Uusi ilmaa läpäisemätön, keskitiheä Icynene H₂Foam Forte -vaahtoeriste soveltuu erityisen hyvin käytettäväksi kosteissa tiloissa, ryömintätiloissa ja kellareissa.

Laskee energiakustannuksia ja parantaa sisäilman laatua

Kanadassa kehitetty energiatehokas vaahtoeriste pienentää rakennuksen CO2-päästöjä ja laskee jopa 50 % energiakustannuksia. Myrkyttömästi vesiruiskutettava vaahtoeriste ehkäisee homeen ja kosteuden muodostumista rakenteisiin tehden rakennuksesta terveen ja sisäilmasta terveellisen hengittää. Alapohjissa se estää radonin pääsyn asuintiloihin.

Nopeuttaa rakentamista

Vaahtoeriste ruiskutetaan suoraan kohteeseen, jossa se laajenee nestemäisestä tilastaan noin satakertaiseksi täyttäen kaikki kolot ja taskut. CE-merkitty Icynene-vaahtoeriste on Suomessa VTT:n hyväksymä. Lisäksi se on testattu ja tarkastettu useissa sertifiointilaitoksissa eri puolilla maailmaa. Valmistaja myöntää tuotteelle 25 vuoden takuun. Vaahtoeristeen myynnistä ja asennuksesta vastaa Pro Hole Oy.

Lisätietoja: Pro Hole Oy Marko Konkari puh. 0400 400 441, info@vaahtoeriste.fi

vaahtoeriste.fi ja www.prohole.fi. RT-kortti ladattavissa tästä.

Yli 30 vuotta timanttiporauksen parissa toiminut Pro Hole Oy aloitti Icynene-vaahtoeristeen myynnin ja asennuksen keväällä 2015, ensimmäisenä yrityksenä Suomessa. Pro Hole Oy työllistää 20 korkean turvallisuusluokituksen omaavaa ammattilaista.