Etusivu » Tiedotteet » Veneily » Sinustako venerekisteröijä? Koulutusta tarjolla nyt Kuopiossa

Trafi

Sinustako venerekisteröijä? Koulutusta tarjolla nyt Kuopiossa

Julkaistu: 27.03.2014 klo 07:37
Julkaisija: Trafi

Toimitko venealalla ja kiinnostaisiko veneiden rekisteröinti? Venemyyjillä ja muillakin venetoimijoilla on nyt mahdollisuus ryhtyä vesikulkuneuvorekisterin sopimuskumppaneiksi. Trafi järjestää mahdollisille uusille venerekisteröijille koulutusta seuraavaksi Kuopiossa, Kallavesj-messujen yhteydessä 4.4.2014.

Vesikulkuneuvorekisterin siirto maistraateilta Trafille tuo toteutuessaan muutoksia rekisteröintikäytäntöihin ja veneiden rekisteröintejä voi jatkossa tehdä myös kumppaneiden luona. Trafi kartoittaakin parhaillaan venealan halukkuutta ryhtyä sopimusrekisteröintikumppaneiksi, mm. käsittelemään vesikulkuneuvojen ensi- ja muutosrekisteröintejä sekä rekisteröintitodistusten tilauksia.

Kumppanit voivat rekisteröidä myös muita vesikulkuneuvoja kuin vain oman liikkeensä tuotteita, ja rekisteröintejä tehdään liikkeiden aukioloaikoina. Trafi maksaa kumppaneille korvausta jokaisesta käsitellystä rekisteri-ilmoituksesta. Korvauksen suuruus määräytyy tapahtuman laadun mukaan.

Seuraava kumppanikoulutus järjestetään Kuopiossa Kallavesj-messujen yhteydessä 4.4.2014 klo 11–13 Kuopio-hallin auditoriossa. Ilmoittautumiset 3.4. mennessä osoitteeseen vene.rekisterointi@trafi.fi. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä yhteystietojesi lisäksi myös tahon, jota edustat.

Lue lisää Trafin nettisivuilta: http://www.trafi.fi/merenkulku/rekisterit/vesikulkuneuvorekisteri/veneiden_rekisterointikumppaniksi

Lisätietoja venerekisteristä tai turvallisesta veneilystä yleensä voi kysyä Trafin asiantuntijoilta osastolla F15 Kallavesj-messuilla Kuopio-hallissa. Lisätietoja myös osoitteesta: vene.rekisterointi@trafi.fi

erityisasiantuntija Reetta Laine, p. 029 534 5434, reetta.laine(at)trafi.fi

Trafi kehittää aktiivisesti liikennejärjestelmän turvallisuutta, edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä ja vastaa liikennejärjestelmän viranomaistehtävistä. www.trafi.fi