Etusivu » Tiedotteet » Veneily » Silver for Silver! Hawk CC 540 hienosti hopealle Best of Boats Awardseissa 2014!

Oy Otto Brandt Ab

Julkaistu: 02.12.2014 klo 12:50
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Best of Boats-palkinnot jaettiin 27. marraskuuta Berliinin venemessuilla neljässä eri luokassa, joista Best for Beginners-luokassa Silver Hawk CC 540 sijoittui hienosti toiseksi yhteensä 165:n veneen joukosta. Tässä porukassa hopea ei todellakaan ole häpeä! Silver sai kiitosta kestävästä ja luotettavasta rungostaan joka säilyttää arvonsa hyvin. Myös ajamisen helppous ja turvallisuus nostettiin esille Hawk CC 540:n valtteina. BOB Awards pidettiin tänä vuonna aivan ensimmäistä kertaa, ja valintojen takana seisoo joukko kansainvälisiä venetoimittajia jotka valitsivat finalistit ja voittajat itse veneilijä mielessä pitäen.

Silver Hawk CC 540 on tilava joka sään vene jopa isommalle perheelle, oiva yhteysvene mökille ja kalamiehen kaveri. Vakiovarustus kattaa kaiken tarvittavan ja kattavilla lisävarusteilla saa veneestä tehtyä juuri oman näköisensä. Hawk CC 540:n entistä tukevampi kaiteistus takaa turvallisen liikkumisen veneessä. Täydellinen vene siis myös aloittelijalle!

Vantaalla, 28. marraskuuta 2014

Oy Brandt Ab on osa vuonna 1905 perustettua Otto Brandt -konsernia, johon kuuluvat Honda- ja Yanmar-maahantuoja Oy Brandt Ab, Oy Telva Marine Ab, TerhiTec Oy (Terhi-, Sea Star- ja Silver-veneet), Polaris-maahantuoja Brandt-Polaris Oy sekä Suomen suurin moottoripyörä- ja mönkijätalo Bike World Oy.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki