Etusivu » Tiedotteet » Veneily » Antti Rapo Oy Brandt Ab:n myynti- ja markkinointijohtajaksi

Oy Otto Brandt Ab

Antti Rapo Oy Brandt Ab:n myynti- ja markkinointijohtajaksi

Nimitys.
Julkaistu: 10.02.2016 klo 14:41
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Oy Brandt Ab:n hallitus on nimittänyt myynti- ja markkinointijohtajaksi Antti Ravon 9.2.2016 alkaen. Antti ottaa tehtävät vastaan nykyiseltä toimitusjohtajalta Markku Hämäläiseltä hänen siirtyessään Otto Brandt -konsernin toimitusjohtajaksi.

Rapo on ollut konsernin palveluksessa puolentoistavuoden ajan ja hän on toiminut ennen nimitystään tytäryhtiö Bike World Oy:n markkinointipäällikkönä.

”Antti on reilun vuoden aikana osoittanut omaavansa hyvät markkinointikyvyt vastatessaan Bike World Oy:n näkyvyydestä eri markkinointikanavissa sekä mainostoimistomme Insiden koordinoinnissa. Olen iloinen, että Antin tietotaito vahvistaa Oy Brandt Ab:n osaamista muutoksen etujoukoissa ja kilpailukykyä digitalisoinnin avulla.” kertoo konsernijohtaja Markku Hämäläinen.

Oy Brandt Ab tuo maahan Honda-moottoripyöriä, -perämoottoreita, -mönkijöitä, -puutarhakoneita, -generaattoreita, -vesipumppuja, -lumilinkoja ja -paikallismoottoreita, Yanmar-meridieselmoottoreita, -perävetolaitteita ja -teollisuusmoottoreita, Arai-kypäriä, Ligier- ja Microcar-mopoautoja, Europower-aggregaatteja sekä Torqeedo-sähköperämoottoreita. Oy Brandt Ab kuuluu Otto Brandt-konserniin.

Lisätiedot:

Markku Hämäläinen, markku.hamalainen(a)brandt.fi

Puh: 020 7757 203

Otto Brandt -konserni 111 vuotta.

Otto Johan Albin Brandt perusti vuonna 1905 Helsinkiin pienen urheiluliikkeen, jonka hän nimesi Aktiebolaget Otto Brandt Osakeyhtiöksi. Sadan yhdentoista vuoden aikana tuosta pikkuliikkeestä on kasvanut menestyksekäs konserni, joka on pysynyt perheyrityksenä ja tunnetaan edelleen nimellä Otto Brandt.

Tänään Otto Brandt toimii jo viidennessä sukupolvessa. Konsernin myynti on noin 90 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa työskentelee n. 200 henkilöä. Otto Brandt -konserni toimii kokonaisvaltaisesti laadukkaiden vapaa-ajan tuotteiden myynnissä ja palveluissa. Konserni edustaa maailmanluokan tuotemerkkejä kuten Honda, Polaris, Victory, Indian, Ligier, Arai ja Yanmar. Lisäksi konserniin kuuluu kaksi Suomessa toimivaa venetehdasta jotka valmistavat Terhi- ja Silver-merkkisiä veneitä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki