Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » What’s cooking Helsinki-tapahtumasta bloggaajien ideat kevään juhliin

What’s cooking Helsinki

What’s cooking Helsinki-tapahtumasta bloggaajien ideat kevään juhliin

Julkaistu: 01.04.2016 klo 12:39
Julkaisija: What’s cooking Helsinki

Helsingin Teurastamon alueella järjestetään lauantaina 9.4. klo 12-17 uusi yleisötapahtuma, What’s cooking Helsinki. Ilmaisen tapahtuman keskiössä ovat bloggaajat, joiden pitämissä keittiönäytöksissä kokataan ajankohtaisia trendiherkkuja ja bloggaajien omia suosikkireseptejä.

Helsingin Teurastamolla järjestetään 9.4. lauantaina kevään kiinnostavin ruokatapahtuma. Lähes 30 blogeista tuttua ruoanlaiton harrastajaa valloittaa neljä näytöskeittiötä ja kokkaa yleisölle omia suosikkireseptejään iltapäivän ajan.

- Bloggaajien näytöskeittiöistä saa runsaasti ideoita muun muassa kevään juhlapöytiin. Keittiöissä kokataan esimerkiksi erilaisia juhlapöydän menuja, brunssitarjottavia ja kiinnostavia leivoksia sekä annetaan koristeluideoita. Tapahtumassa pääsee seuraamaan myös monien trendikkäiden herkkujen valmistumista, luvassa on nakukakkua, shakshuka-pannua ja pho-keittoa ja mango sticky riceä, kertoo Teresa Välimäki, yksi tapahtuman järjestäjistä.

Näytöskeittiöt avautuvat klo 12 ja yleisönäytöksiä pidetään klo 17 saakka. Näytöskeittiöohjelma blogeineen ja resepteineen löytyy osoitteesta http://whatscookinghel.com/kokkausnaytokset/ . Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Näytösten jälkeen ilta jatkuu ravintola Kellohallissa What’s cooking Helsinki-illallisen merkeissä. Illallisen toteuttaa Teemu Laurell ja sen tuottaa #heleats yhdessä Five Points Brothersin kanssa.

What’s cooking Helsinki –tapahtuman järjestävät ruokaviestintään ja –markkinointiin erikoistuneet Makua Oy ja Helsinki Food Company.  Mukana tapahtumaa toteuttamassa ovat Arla, Dansukker, Dekanter, Elektrolux, Fiskars, Kikkoman, Pernod Ricard Finland, Rajamäen, Sydänmerkki ja Saga.

Mari Cadaut, Makua 040 5878053, mari.cadaut@viestintamakua.fi
Johanna Lindholm,  Helsinki Food Company 0408308973, johanna.lindholm@helsinkifoodcompany.fi
Teresa Välimäki, Helsinki Food Company  040 826 0622, teresa.valimaki@helsinkifoodcompany.fi

www.whatscookinghel.com, www.facebook.com/whatscookinghel/
Twitter ja Instagram: @whatscookinghel  #whatscookinghel

Lisätietoa illallisesta

https://www.facebook.com/events/555822634584370/, http://heleats.com/events/whats-cooking-helsinki/
Illalliskortin hinta on 59 euroa.