Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Vlogi: Kukkahattutäti Helsinki International Horse Showssa - ripsienpidennykset pinnalla

Tukesin Kukkahattutäti

Artikkeli.
Julkaistu: 26.10.2015 klo 12:52
Julkaisija: Tukesin Kukkahattutäti

Ripsienpidennykset näyttävät olevan suosittuja nuorten ratsastajien keskuudessa. Tukesin Kukkahattutäti vieraili viikonloppuna Helsinki International Horse Showssa jututtamassa nuoria ratsastuskisoihin kaunistautumisesta: https://www.youtube.com/watch?v=wivjoOj8_NY

Ripsienpidennykset kiinnitetään pikaliimalla, jotka sisältävät monenlaisia kemikaaleja. Lisätietoa ripsienpidennysten turvallisuudesta: http://www.sussiunatkoon.fi/ripsien-pidennykset/

Kukkahattutäti on Turvallisuus- ja kemikaaliviraston (Tukes) nuoret ja kemikaalit –viestintäkampanjan suojelija. Täti jakaa tietoutta kosmetiikan turvallisesta käytöstä, tatuointien, ripsien pidennysten ja geelikynsien kemikaaleista sekä vaatteiden kemikaalikuormasta ja hiusväreistä. Tädin verkkosivut www.sussiunatkoon.fi , täti toimii aktiivisesti myös somessa. Löydät hänet Instagramista, Twitteristä, Facebookista ja Youtubesta käyttäjänimellä @sussiunatkoon.