Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Uusi SONAX Ajovaloumpioiden kirkastussarja

Uusi SONAX Ajovaloumpioiden kirkastussarja

Julkaistu: 20.04.2016 klo 13:37
Julkaisija: Oy Kaha Ab

SONAX tuo markkinoille odotetun Headlight Restoration Set - Ajovaloumpioiden kirkastussarjan. Kirkkaan ja upean ehostuksen lisäksi, käsittely lisää myös näkyvyyttä ja turvallisuutta liikenteessä.

Sääolosuhteet, usein toistuvat automaattipesut ja ikääntyminen aiheuttavat muovisissa ajovaloumpioissa mattaantumista ja kellastumista. Tämä vaikuttaa niin auton ulkonäköön kuin ajovalojen näkyvyyteen. Uudella kuluttajille suunnatulla SONAX Ajovaloumpioiden kirkastussarjalla mattaantuneet, kellastuneet ja kevyesti naarmuuntuneet pinnat käsitellään kirkkaiksi. Käsittelyn lopuksi umpiot suojataan pinnoitteella.

Kaksivaiheinen helppo ja nopea käsittely kirkastaa umpiot tehokkaasti. Poistaa pienet naarmut ja suojaa umpioiden pinnan uudelleen mattaantumiselta. Käsittely palauttaa umpioiden alkuperäisen läpinäkyvyyden. Pakkaus riittää kahteen kahden umpion käsittelyyn.

Pakkaus sisältää: 75 ml SONAX Headlight Polish Hionta-aine, 2 SONAX Headlight Sealant Cloths Pinnoiteliinaa, 2 Kiillotussientä, 4 Vesihiomaruusuketta P5000 ja 4 Kiillotusliinaa.

Tuotenumero: SO 405 941

Lisätiedot :

Oy Kaha Ab, tuotepäällikkö Jari Veteläinen

jari.vetelainen@kaha.fi, 09 615 68 208

Oy Kaha Ab

Suomen suurimpiin autovaraosien, ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeisiin kuuluva Kaha on toiminut alalla jo vuodesta 1934.