Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Uusi OBH Nordica Legacy yhdistää tyylikkään muotoilun ja vankan laadun

OBH Nordica

Uusi OBH Nordica Legacy yhdistää tyylikkään muotoilun ja vankan laadun

Julkaistu: 29.09.2015 klo 09:00
Julkaisija: OBH Nordica

OBH Nordica Legacy lunastaa paikkansa keittiössä korkealla laadulla, herkullisella värisarjalla ja uutta ajattelua edustavalla muotoilulla. OBH Nordica Legacy on suunniteltu ihmiselle, joka on tarkka kahvinsa suhteen.

OBH Nordica Legacy keittää kahvin vaativankin kahvinjuojan makuun. Tuote on Euroopan kahvi‐instituutin (ECBC) asettamien laatustandardien mukainen ja saanut erinomaisen toiminnallisuutensa ansiosta Kultainen papu ‐laatumerkin. Merkki myönnetään vain kahvinkeittimille, jotka pystyvät täydelliseen suodatuslämpötilaan ja makuun.

Vankkarakenteisen OBH Nordica Legacyn tehokas 1 550 watin kuparivastus suodattaa kahvijuoman laatustandardien mukaan juuri oikeassa 92–96 asteen lämpötilassa ja alle kuudessa minuutissa.

Ominaisuudet:

• Tilavuus 1,25 L/10 kupillista
  • Kätevä irrotettava suodatin (koko 1x4)
  • Mitta-asteikko niin vesisäiliössä kuin kannussa
  • Johdolle säilytystila keittimen pohjasta
  • Tippalukko
  • Kalkinpoistotarpeen ilmaisin
  • Automaattinen virrankatkaisu 40 minuutin kuluttua
  • 5 v takuu.

Värit: valkoinen, minttu, musta

Hinta: 169 €

Saatavilla: Marraskuu 2015. Tuotteita myyvät hyvin varustellut hypermarketit, tavaratalot  ja erikoisliikkeet.

Kuvat: https://www.obhnordica.fi/mediapankkiimme

Lisätiedot ja kuvauslainat:
Pauliina Pirinen
OBH Nordica Finland Oy
Pauliina.pirinen@obhnordica.fi
Puh:  (09) 8946 1525

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen pienkoneita maahantuova yritys, jonka toiminta on lähtöisin Tanskasta ja Ruotsista. OBH Nordica on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2002, jolloin ruotsalainen Nordica ja tanskalainen OBH fuusioituivat. Nykyisin yrityksellä on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. OBH Nordica -konsernin yhteinen liikevaihto vuonna 2014 oli noin 81 miljoonaa euroa, ja yritys työllistää noin 150 henkilöä. OBH Nordican pääkonttori sijaitsee Tukholmassa.