Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Uusi kulttuurimyymälä ja matkailuneuvonta Aplodi avaa ovensa maanantaina 11.8. - tervetuloa pressitilaisuuteen klo 9

Tampere-talo Oy

Kutsu.
Julkaistu: 06.08.2014 klo 11:00
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Tampere-talo, Tampereen Komediateatteri, Tampereen Teatteri, Tampereen Työväen Teatteri ja Tredean Visit Tampere -matkailuneuvonta avaavat yhteisen kulttuurimyymälän ja matkailuneuvonnan Keskustorin kupeeseen Teatteritaloon.  Tervetuloa uuden Aplodi-myymälän avajais- ja pressitilaisuuteen maanantaina 11.8. klo 9 osoitteeseen Hämeenkatu 14 B. Tilaisuudessa on paikalla kaikkien organisaatioiden johtoa kertomassa uuden palvelupisteen tarkoituksesta ja tavoitteista.

Tampereen kulttuuritalot yhdessä Tampereen elinkeino- ja kehitysyhtiö Tredea Oy:n kanssa ovat perustaneet yhteisen palvelupisteen Keskustorin kupeeseen, Tampereen Teatterin kivijalassa sijaitsevaan entiseen Aurinkomatkojen liiketilaan. Mukana uudessa lippumyymälässä ja matkailuneuvonnassa ovat Tampere-talo, Tampereen Teatteri, Tampereen Työväen Teatteri, Tampereen Komediateatteri sekä Tredean Visit Tampere -matkailuneuvonta. Matkailuneuvonta aloitti uusissa tiloissa jo 1. heinäkuuta.

Uudesta palvelupisteestä saa lippuja kaikkien neljän kulttuuritalon esityksiin ja tapahtumiin ilman palvelumaksua. Myynnissä ovat myös Lippupisteen tuotteet. Yhdistetty lippumyymälä ja matkailuneuvonta parantaa lippujen saatavuutta ja tarjoaa asiakkaalle keskitettyä Tampereen kulttuuritarjontaan erikoistunutta palvelua. Tampereen Teatterin Lipari siirtyy kokonaisuudessaan uuteen tilaan, mutta muiden talojen omat lipputoimistot palvelevat edelleen myös entisissä tiloissaan.

Kulttuurimyymälä Aplodi palvelee 11.8. alkaen:

Matkailuneuvonta ma–pe klo 9-18, la–su klo 10–15.

Lippumyymälä ma–la klo 10–18, Tampereen Teatterin esitysiltoina klo 19 asti.

Lisätietoja

Marjut Heinonen, myynti- ja markkinointipäällikkö, Tampere-talo, puh. 03 243 4109, marjut.heinonen@tampere-talo.fi

Heikki Ihanamäki, myynti- ja markkinointipäällikkö, Tampereen Teatteri, puh. 010 346 2214,  heikki.ihanamaki@tampereenteatteri.fi

Karoliina Nisula, asiakkuuspäällikkö, Tampereen Työväen Teatteri, puh. 044 720 1375, karoliina.nisula@ttt-teatteri.fi

Panu Raipia, teatterinjohtaja, Tampereen Komediateatteri, puh. 0400 625 566, panu.raipia@komediateatteri.fi

Mari Saloniemi, kehityspäällikkö, Tredea Oy, puh. 050 594 5951, mari.saloniemi@visittampere.fi

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki