Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Tahkolle uusi pyöräilytapahtuma 31.5.2015

Tahkolle uusi pyöräilytapahtuma 31.5.2015

Julkaistu: 06.03.2015 klo 18:30
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

Ensimmäistä kertaa järjestettävään Tour de Tahko -maantiepyöräilytapahtumaan odotetaan satoja pyöräilyn ystäviä aina kuntoilijoista huippuammattilaisiin. Tapahtuman tavoitteena on tehdä kasvavalle pyöräilyharrastajajoukolle laadukas kilpakuntotapahtuma, jossa haastavat mutta maisemallisesti äärimmäisen kauniit reitit voi kiertää joko kelloa vastaan taistellen tai puhtaasti retkeilymielellä. Varsinainen kilpailukeskus sijaitsee Tahkolla, Tahko Spa Hotellin piha-alueella ja tapahtuma tukeutuu alueen olemassa olevaiin palveluihin. Pisin reitti 207km tulee kiertämään Varpaisjärven, Rautavaaran, Juankosken ja Nilsiän kylien läpi muodostaen näin Keski-Euroopasta tuttua karnevaalitunnelmaa myös matkan varrelle.

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Kuopion Pyöräilyseuran ja urheilutapahtumien tuottamiseen erikoistuneen IC Events Oy:n kanssa. Tapahtuma tulee korvaamaan perinteisen kuopiolaisen pyörätapahtuman, Kallaveden Kierroksen kansallisessa pyöräilykalenterissa 31.5.2015.

Tapahtumaan ilmoittautuminen on avoinna, tarkemmat tiedot löytyvät Tour de Tahkon verkkosivuilta: www.tourdetahko.fi

IC Events Oy

Tapahtumapäällikkö Juuso Kutvonen