Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Stanley Cup –finaalit käyntiin ensi yönä Pittsburghissa - Viasatin asiantuntijatiimi Niinimaa ja Mäkinen valmiina paikan päällä

Viaplay/Viasat

Julkaistu: 30.05.2016 klo 15:23
Julkaisija: Viaplay/Viasat

Ensi yönä käynnistyvissä NHL:n Stanley Cup –finaaleissa Pittsburghin Consol Energy Centerissä kohtaavat Pittsburgh Penguins ja San Jose Sharks. Paikan päällä valmiina on Viasatin asiantuntijatiimi Janne Niinimaa ja Antti Mäkinen, joiden tunnelmia pelipaikoilta voidaan seurata koko finaalien ajan mm. Viasatin some-kanavissa.

San Jose Sharks nähdään ensimmäistä kertaa Stanley Cup-finaalisarjassa pelaamassa kolminkertaista Stanley Cup –voittajaa Pittsburgh Penguinsiä vastaan. Viasat Sport Finland ja Viaplay-palvelu esittävät Stanley Cupin kaikki finaaliottelut suorana klo 3:00 alkaen.

“Molempien joukkueiden vahvuus tänä vuonna on se että syvyyttä löytyy. Hyvät pakit, neljä hyvää ketjua ja molemmilla sama tilanne. Maalivahtiosasto on yksi kysymysmerkki, joka saattaa nousta ratkaisevaksi asiaksi tässä sarjassa”, spekuloi Viasatin asiantuntija Janne Niinimaa Viasatin otteluennakossa.

Ennakkolähetykset ovat katsottavissa ja asiantuntijakommentit lainattavissa osoitteessa: http://www.viasatsport.fi/jaakiekko/

Aikataulu (Viasat Sport Finlad & Viaplay):

Game 1: 30.5. maanantain ja tiistain välisenä yönä klo 3:00 Pittsburgh - San Jose
Game 2: 1.6. keskiviikon ja torstain välisenä yönä klo 3:00 Pittsburgh - San Jose
Game 3: 4.6. lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo 3:00 San Jose - Pittsburgh
Game 4: 6.6. maanantain ja tiistain välisenä yönä klo 3:00 San Jose - Pittsburgh

Tarvittaessa:
Game 5: 9.6. torstain ja perjantain välisenä yönä klo 3:00 Pittsburgh - San Jose
Game 6: 12.6. sunnuntain ja maanantain välisenä yönä klo 3:00 San Jose - Pittsburgh
Game 7:15.6.keskiviikon ja torstain välisenä yönä klo 3:00 Pittsburgh - San Jose

Seuraa meitä myös somessa:www.facebook.com/ViasatSportFinland

Twitter: ViasatSportFI

www.viasat.fi

www.viaplay.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, kuudessa maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita, online-palveluita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja netissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi