Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Samsungin Smart LED Classic -älylamput ovat kaupoissa

Samsung Electronics Nordic

Samsungin Smart LED Classic -älylamput ovat kaupoissa

Julkaistu: 24.09.2014 klo 10:15
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin Smart LED Classic -älylamput ovat kaupoissa

Samsungin uusia LED-lamppuja voi ohjata älypuhelimella tai tabletilla.

Helsinki, 24. syyskuuta 2014 – Samsungin LED-lamppu-uutuudet ovat saapuneet Suomen kauppojen hyllyille. Älykästä LED-lamppua ohjataan Bluetooth-yhteyden avulla.

Samsungin uudet Smart LED Classic -lamput voi sytyttää, sammuttaa tai himmentää älypuhelimen tai tabletin* avulla. Käyttäjän pitää vain asentaa Samsung Smart LED Lamp -sovellus, johon voi yhdistää samanaikaisesti jopa 64 LED-lamppua. Valoa voi säätää kotoisan lämpimästä kylmän selkeään. Valon voimakkuutta voi myös himmentää 10 prosenttiin asti. Tavallisella käytöllä (4 tuntia päivässä) lamppujen vaihdosta ei tarvitse huolehtia seuraavaan kymmeneen vuoteen, sillä lamppujen paloaika on 15 000 tuntia.

Meillä on ainutlaatuisen pitkä kokemus LED-teknologiasta ja puolijohteiden kehittämisestä. Sen avulla meillä on rahkeet kehittää innovatiivisia älytuotteita myös LED-markkinoille. Valojen langaton ohjaaminen on vain alku älykkään kodin kehityksessä, sanoo Samsungin LED-tuotteista vastaava tuotepäällikkö Sebastian Wranå.

Samsung Smart LED Classic lampun suositushinta on 31 euroa.

*Sovellus saatavilla kaikille älypuhelimille ja valikoiduille tableteille.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä. Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja testilaiteasiat: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Medialle) Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava kodinelektroniikan ja sen komponenttien valmistaja. Tinkimättömällä innovoinilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki