Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Sampo Kaulanen Reality-sarjan tähdeksi. Hakee ohjelmaideaa Facebooksista

Jounin Kauppa

Sampo Kaulanen Reality-sarjan tähdeksi. Hakee ohjelmaideaa Facebooksista

Julkaistu: 22.04.2015 klo 11:43
Julkaisija: Jounin Kauppa

Suomen somejulkkisten ykkönen on ylivoimaisesti kauppias Sampo Kaulanen, joka on kasvattanut hauskoilla tempauksillaan Äkäslompolossa sijaitsevan Jounin Kaupan yhdeksi Suomen tunnetuimmista some-brändeistä. Nyt suunnitelmissa on laajentaa uraa realitysarjojen puolelle.

Ohjelmaidean kehittämiseen Kaulanen ja hänen vaimonsa ovat nyt valjastaneet valtavan 244.000 jäsenen Facebook-ryhmänsä, jossa hän pyytää ehdotuksia ohjelman punaiseksi langaksi.

- Meille on suunniteltu tv-ohjelmaa, mutta timanttinen idea/juoni puuttuu vielä! Homman nimi on seuraava! Keksi idea, täky, juttu tai koukku mikä ois meiän ohjelmassa se punanen lanka!
Tällästä ei ole ennen tehty että kansa laitetaan töihin ideoimaan mutta nyt pyyetään ko parhaat ideat tulee kuitenki sieltä ja useampi pää miettii paremmin kuin yksi! Ylläs-reality on tehty ja Diilissä on oltu mukana. Jutun pitäs olla ihan uusi! Voisko liittyä Someen jollain tavalla? Sie päätät, Sampo Kaulanen kirjoittaa Facebookissa.

lisätiedot

sampo kaulanen