Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Sami Hedberg Show -kevätkiertue saapuu Lappiin

Sam's Comedy Club

Sami Hedberg Show -kevätkiertue saapuu Lappiin

Julkaistu: 09.04.2014 klo 07:00
Julkaisija: Sam's Comedy Club

Kokovartalomiehenäkin tunnettu koomikko Sami Hedberg on kahdeksanvuotisen uransa aikana tehnyt yli 2500 keikkaa ja esiintynyt kymmenille tuhansille ihmisille loppuunmyydyissä saleissa. Sami on tuttu myös lukuisista televisio-esiintymisistään, kuten syksyn 2013 Tanssii tähtien kanssa-kilpailusta ja kevään MTV3 kanavalla nähtävästä Tuubi-ohjelmasta. Nyt kokovartalomies on matkalla pohjoiseen valloittamaan Rovaniemeä. Rovaniemen Lappi Areenalla pidettävä show on jo kolmas hallikeikka tänä keväänä. 4.4. pidetty Seinäjoki Areenan show ja 5.4. Vaasa Arena keräsivät yhteensä noin 4000 katsojaa. Lappi Areenalle odotellaan myös lähemmäs tuhatta katsojaa.

Sami Hedberg Show Lappi Areenalla tulevana perjantaina 11.4. klo 19. Show'n kesto on noin 2 tuntia väliaikoineen. Rovaniemen liput myy Lippupiste.

Show'n tuottaa Showhouse - Sami Hedberg Oy ja Sam's Comedy Club.

Koko kiertueaikataulu:
www.kokovartalomies.com

Lisätiedot:

Elisa Joki-Anttila
Tuotantokoordinaattori
Showhouse - Sami Hedberg Oy
Puh. 0407282336
elisa@samihedberg.com
www.samihedberg.com

Showhouse - Sami Hedberg Oy on stand up –koomikko Sami Hedbergin vuonna 2005 perustama ohjelmapalveluihin erikoistunut yritys. Yritys välittää esiintyjiä erilaisiin tilaisuuksiin ja järjestää Sam’s Comedy Club –toiminimellä stand up –klubeja, –kiertueita ja –festivaaleja ympäri Suomea. Showhouse - Sami Hedberg Oy on myös yksi Helsinki Comedy Festivalin pääjärjestäjistä.

www.samihedberg.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon