Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Sami Hedberg järjestää suomen hauskimman juoksutapahtuman heinäkuussa

Sam's Comedy Club

Sami Hedberg järjestää suomen hauskimman juoksutapahtuman heinäkuussa

Julkaistu: 12.06.2014 klo 14:00
Julkaisija: Sam's Comedy Club

Suomen hauskin juoksutapahtuma järjestetään Suomen Urheiluopistolla Vierumäellä lauantaina 12. heinäkuuta!

Suomen hauskin juoksutapahtuma, Pullukka Run järjestetään Suomen Urheiluopistolla Vierumäellä lauantaina 12.7.2014. Tapahtuma järjestetään nyt toista kertaa. Suurin uudistus tapahtumassa tänä vuonna on mahdollisuus juosta myös lyhyempi 6,5 km reitti puolimaratonin sijaan. Lyhyemmällä Pikkupullukan reitillä on sarjat myös perheen nuoremmille, ikäryhmissä 15, 13 ja 11 -vuotiaat. Pullukka Run on Sami Hedbergin viihteellinen urheilukonsepti, jonka tavoitteena on auttaa jokaista löytämään liikunnan ilo, aktivoida ihmisiä urheilun pariin ja madaltaa kynnystä osallistua juoksutapahtumaan. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Lastensairaala 2017 ja Run for Good järjestöjen kanssa.

Ensimmäisenä vuonna tapahtumaan osallistui lähes 250 juoksijaa, sekä kannustusjoukkoja reitin varrelle runsain mitoin. Juoksureitti kiertää Vierumäen Urheiluopiston alueella luonnonkauniin golf-kentän ympäristössä ja neljän tunnin maksimiaika mahdollistaa oman ennätyksen rikkomisen tai reippaan kävelyn aikarajan puitteissa.

Perinteen mukaan tapahtuma huipentuu jälleen suuren suosioon nousseen Stand Up Finlandia –kiertueen esitykseen. Tapahtumapäivän iltana Vierumäki Areenan lavalle yleisöä nousevat naurattamaan Sami Hedberg, Jape Grönroos, Joni Koivuniemi, Pete Kosonen, Tommi Mujunen, Rudi Rok ja Zaani.

Majoituksen tapahtuman ajalle voi varata Vierumäen Urheiluopiston tai Scandic Vierumäen myyntipalvelusta.

Pullukka Run -tapahtuman järjestää Showhouse - Sami Hedberg Oy yhteistyössä Suomen Urheiluopiston kanssa. Puolimaratonin lähtö on kilpailupäivänä klo 13:00, pikkupullukan klo 12:45 ja iltajuhla alkaa klo 20:00.

www.pullukka.fi

www.fb.com/pullukkapuolimaratonille

Pullukka Run 2014

Osalliatuminen

www.pullukka.fi, www.mynextrun.com/pullukka-run

Iltajuhlan liput erillismyynnissä, www.lippu.fi, puh 0600 900 900, ikäraja 18 vuotta

Pakettien esimerkkihinnat

Puolimaraton ja iltajuhla 30.6 asti 50 eur

Pikkupullukka ja iltajuhla 30.6 asti 25 eur

Lisätiedot ja aineistopyynnöt

Antti Purho, Showhouse - Sami Hedberg Oy, 040 5597891, antti@samihedberg.com

Showhouse - Sami Hedberg Oy on stand up –koomikko Sami Hedbergin vuonna 2005 perustama ohjelmapalveluihin erikoistunut yritys. Yritys välittää esiintyjiä erilaisiin tilaisuuksiin ja järjestää Sam’s Comedy Club –toiminimellä stand up –klubeja, –kiertueita ja –festivaaleja ympäri Suomea. Showhouse - Sami Hedberg Oy on myös yksi Helsinki Comedy Festivalin pääjärjestäjistä.

www.samihedberg.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon