Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Rustholli avaa remonttikohteidensa ovet Tampereella

Rustholli Remontit Oy

Rustholli avaa remonttikohteidensa ovet Tampereella

Julkaistu: 03.11.2015 klo 08:49
Julkaisija: Rustholli Remontit Oy

Korttelinäytöistä kerätään inspiraatiota ja kokemuksia, keittiöremonttien näyttöihin tullaan pitkänkin matkan takaa.

Kodin sisäpuolisiin remontteihin erikoistunut Rustholli aloitti korttelinäytöt pääkaupunkiseudun remonttikohteissa kesällä ja laajentaa näytöt nyt myös Tampereelle. Näyttöjen suosio on yllättänyt iloisesti, kävijöiden palaute on ollut innostunutta. Näytölle osallistuminen on helppo tapa miettiä omaa, suunnitteilla olevaa remonttia.

Korttelinäytöllä pääsee tutustumaan remonttikohteeseen heti sen valmistuttua

Oikeaan kotiin tehtyyn remonttiin tutustuminen antaa kävijöiden mielestä kliinistä myymäläympäristöä paremman kuvan remontin toteutuksesta ja erilaisten ratkaisujen toimivuudesta. Korttelinäytöissä remonttisuunnittelija on aina itse paikalla, jolloin on helppo keskustella ja kysellä toteutuksista paikan päällä.

Korttelinäytöt sopivat erityisesti henkilöille, jotka haluavat ideoita omaan remonttiinsa sekä naapureille, jotka miettivät vastaavien neliöiden remontointia. Ja tietysti kaikille, jotka haluavat tutustua työmme jälkeen”, kertoo Tampereen Rustholli yrittäjä Timo Raivio.

Tampereen ensimmäinen kohde on 60-luvun omakotitalon mittava remontti

Kodin remonteista keittiöremontti on suurimpia investointeja, jota harkitaan ja suunnitellaan tarkkaan. Paitsi keittiön toiminnallisuuteen, myös ulkonäköön panostetaan. Kylpyhuoneissa kiinnostavat erilaiset tilaongelmien ratkaisut  ja esimerkiksi kerrostaloihin toteutetut saunaremontit. Korttelinäytöissä pääsee keskustelemaan valintojen taustoista ja toteutusten kustannuksista.

Tampereen ensimmäinen korttelinäyttö ”Koivistonkylän Onni” järjestetään 5.11. klo 18.00.
60-luvun omakotitalossa on remontoitu keittiö, kylpyhuone ja saunatilat. Näyttöön osallistutaan ennakkoilmoittautumisella, jokaiseen näyttöön voidaan ottaa rajattu määrä osallistujia kohteen koosta riippuen.

Katso lisätiedot kohteista ja ilmoittaudu mukaan näytölle:  http://www.rustholli.fi/korttelinaytto

Lisätietoa:

Rustholli Remontit Oy, Jarmo Sassali, toimitusjohtaja, 040 595 6425, jarmo.sassali@rustholli.fi,

Rustholli Itä-Tampere, Timo Raivio, remonttisuunnittelija ja yrittäjä,
044 7600 503, timo.raivio@rustholli.fi

Kuvia toimitukselliseen käyttöön http://www.rustholli.fi/yritys/media

TUTKITTUA TIETOA: Suomalaiset ovat aktiivisia remontoijia, joka kolmas haluaa tehdä remontin itse, mutta 44 prosenttia luottaa ammattilaiseen. A-lehtien keväällä 2015 teettämä Meillä kotona -tutkimus kartoitti asumiseen liittyviä arvoja ja asenteita. Suomalaiset haluavat pitää asuntonsa kunnossa ja investoida peruskorjaukseen.

Rustholli-ketju on erikoistunut kodin sisäpuolisiin remontteihin. Ketjun liikevaihto 2014 oli 3,1 M€, ja se työllistää 30 rakennusalan ammattilaista. Remontit toteutetaan avaimet käteen -periaatteella, jolloin asiakas saa yhdellä sopimuksella kaikki remonttiin liittyvät palvelut sekä materiaalit. Rustholli-brändi on syntynyt vuonna 1997 ja sen nimissä on tehty jo yli 16.000 kodin remonttia.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki