Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Restel avaa Baker s-ravintolan yhteyteen Viinimaa bar in barin

Restel Oy

Restel avaa Baker s-ravintolan yhteyteen Viinimaa bar in barin

Julkaistu: 02.06.2014 klo 11:08
Julkaisija: Restel Oy

Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys Restel avaa kesäkuussa Viinimaa bar in barin Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevan suositun Baker’s -ravintolan yhteyteen.

Viinimaa bar in bar on osa Suomen johtavan alkoholijuomayhtiö Altian kuluttajaviestintäkonseptia, joka sisältää monipuolisen Viinimaa.fi -kuluttajasivuston, sosiaalisen median kanavat sekä viinialan arvostetuimpiin kuuluvan Mikä Viini! -tapahtuman.

Viinimaa bar in bar on uniikki konsepti, joka tuo kahvilan yhteyteen rennon modernin viinibaarin. Kuluttajien ostopäätös helpottuu entisestään, kun valikoimassa on Alkosta tuttuja tuotteita. Viinimaa-baarissa on mahdollista nauttia viiniä myös normaalia pienemmissä eli 4 cl:n annoksissa tai tehdä vaikkapa helpon useamman viinin tastingin. Koska valikoimassa on Alkon viinejä voi kuluttaja käydä baarissa maistelemassa viinejä ja etsimässä suosikkiaan ennen Alkossa asiointia.

Baker´s Bar & Restaurant on monipuolinen ravintolakokonaisuus Helsingin ydinkeskustassa Stockmannia vastapäätä. Jo vuonna 1915 avattu ravintola on Helsingin vanhimpia ravintoloita palvellut koko pitkän historiansa ajan niin helsinkiläisiä kuin matkailijoita läheltä ja kaukaa.

- Yhteistyö Altian kanssa tukee ja vahvistaa viinitarjontaamme. On hienoa, että henkilökuntamme saa myös viinikoulutusta Altia Akatemian kouluttajilta, Restel-ruokaravintoloiden ketjujohtaja Katja Malminen kommentoi. Baker’sin Viinimaa-baarissa on tarjolla myös viinien kanssa sopivaa fingerfood -tyylistä ruokaa. Ravintolan yläkerrassa sijaitsee Bakersin suosittu pihviravintola ja yökerho.

Managing Director Janne Halttusen mukaan Baker'sin Viinimaa bar in bar -lanseeraus syventää entisestään kahden alansa johtavan toimijan Restelin ja Altian hyvää yhteistyötä.

- Yhteinen tavoitteemme on tarjota kuluttajille täysin uudenlaisia palvelukokemuksia ja viinielämyksiä.

Uusi Viinimaa bar in bar avataan ravintola Baker’siin 18. kesäkuuta.

Katja Malminen, Ketjujohtaja, Restel, 040-669 51 45, katja.malminen@restel.fi
Janne Halttunen, Managing Director, Altia Partner Brands Finland, 040-1874407, janne.halttunen@altiacorporation.com

Restel OyYli 5 000 alan ammattilaista työllistävä Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Liikevaihto vuonna 2013 oli 395 M€. Restel harjoittaa hotelliliiketoimintaa 47 hotellilla, joihin kuuluvat kansainvälisten Crowne Plaza ja Holiday Inn -ketjujen lisäksi kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, sekä Hotelli Seurahuone Helsinki ja Hotel Atlas Kuopio. Ravintoloita Restelillä on noin 240. Laajasta ravintolatarjonnasta löytyvät niin valtakunnan suurimmat tapahtuma-areenat Hartwall Areenasta Helsingin Musiikkitaloon kuin ravintolaketjut Martina ja Rax Buffet, sekä yli 60 liikepaikalla toimiva liikenneasemaketju HelmiSimpukka. Restelin ravintoloihin kuuluvat myös Hemingway’s-, Blok-, Mario- ja Wanha Mestari -ketjut, sekä ravintolat Kaarle XII, Vespa, Primula, Baker’s ja Central. Uusin tulokas Restelin ravintolarepertuaariin on loppuvuodesta 2013 Suomen markkinoille saapunut Burger King® -ketju. www.restel.fi