Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Ravintola Taivaanranta Helsingissä on nyt Grill & Craft Beer

Teerenpeli Yhtiöt Oy

Ravintola Taivaanranta Helsingissä on nyt Grill & Craft Beer

Julkaistu: 10.04.2015 klo 09:15
Julkaisija: Teerenpeli Yhtiöt Oy

Taivaanranta Grill & Craft Beer syntyi kahden arvostetun käsityöammattilaisen - keittiömestarin ja panimomestarin kohtaamisesta. Sen jälkeen Taivaanrannan keittiö ei ole ollut entisensä. Keittiömestari joukkoineen valmistaa käsityönä Teerenpeli Panimon oluiden seuraksi suussasulavia ja runsaita makuelämyksiä. Panimon omat tuotteet ovat olennainen osa ruoanvalmistusta, jolloin ruoan ja juoman yhteissointi on saumaton.

Käsityön leima sekä ruoassa että juomassa

Teerenpeli Panimo aloitti toimintansa 20 vuotta sitten, heti kun laki salli pienpanimotoiminnan. Tällä hetkellä ala kasvaa vahvasti sekä Suomessa että maailmalla. Pienpanimo-olut tai craft beer yhdistetään usein voimakkaasti humaloituihin IPA-oluisiin (Indian Pale Ale), mutta se on paljon muutakin. Esimerkiksi innovatiivisia raaka-aineyhdistelmiä hunajasta, marjoista, hedelmistä, yrteistä, maltaista ja eri humalalaaduista. Teerenpeli Panimon valikoimasta löytyy sekä perinteisiä oluita että erikoisia kausituotteita. Oman panimon oluiden makukirjo toimii aina alkumaljasta jälkiruokaolueen asti. Taivaanranta Helsingin keittiömestari Toni Ylärakkola loi omien oluiden ympärille runsaan makumaailman ja se näkyy uudessa Taivaanranta Grill & Craft Beer -ruokalistassa.

Olut- ja viskitastingit ennakkotilauksesta

Ravintola Taivaanranta ja Teerenpeli järjestävät olut- ja viskitastingeja ryhmille ennakkotilauksesta. Taivaanranta Helsingin kabinettitilaan mahtuu 20 vierasta; tasting voidaan toteuttaa tarvittaessa myös muussa tilassa. Tastingiin voi yhdistää ruokailun. Keskiviikkona 8.4.2015 järjestetyssä lehdistötilaisuudessa kokeiltiin erilaisia ruoka- ja olutyhdistelmiä, joista rakennetaan uusi listalta tilattava tasting-annos Helsingin Taivaanrantaan.

taivaanranta.com/Fi/Helsinki

teerenpeli.com

Anssi Pyysing
Toimitusjohtaja, yrittäjä, Teerenpeli Yhtiöt