Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Qicraft yhteistyössä uuden OLE FIT–kuntokeskusketjun kanssa

Qicraft Finland Oy

Qicraft yhteistyössä uuden OLE FIT–kuntokeskusketjun kanssa

Julkaistu: 03.05.2016 klo 14:14
Julkaisija: Qicraft Finland Oy

Kuntokeskusmarkkinoille on lanseerattu alkuvuodesta uusi OLE FIT-lisenssi. Lisenssin omistaa Tartsanit Oy, jonka omistajina toimivat Tomi Peltonen ja Pasi Sormunen. Ensimmäiset sopimukset on tehty keväällä 2016 ja kesällä avaa ovensa Fit Tervakoski, syksyllä Fit Somero ja loppuvuodesta Fit Oitti.

Tomi Peltonen on Fit24 kuntoklubiketjun perustaja. Tomilla on 18 vuoden vankka kokemus alalta ja hän on ollut mukana perustamassa lähes 30 kuntokeskusta. Tomi valittiin vuoden yrittäjäksi Tuusulassa vuonna 2006 ja hänen erityisosaamista on ehdottomasti Pre Sales. Tomi on tuonut markkinoille toimivan Fit24 -konseptin, jossa jokainen kuntokeskus on saavuttanut kannattavuusrajan jo ennen keskuksen avaamista.

Tomin yhtiökumppani Pasi Sormunen omaa pitkän kokemuksen palvelualan yrittäjänä. Pasi on toiminut myös kuntokeskusyrittäjänä menestyksekkäästi, mutta nykyisin Pasi operoi ainoastaan liiketoiminnan konsultointi- ja kiinteistöbisneksessä itse ja yhtiöidensä kautta.

Qicraft Finland Oy on OLE FIT -kuntokeskusketjun virallinen yhteistyökumppani. Qicraft toimittaa OLE FIT -kuntokeskuksiin Technogym kuntosalilaitteet sekä niihin liittyvät palvelut.

OLE FIT -konsepti helpottaa uusien yrittäjien tuloa kuntokeskusalalle tai vaihtoehtoisesti terävöittää olemassa olevan yrittäjän yritystä parempaan tuloskuntoon. Yrittäjä saa tämän palvelun kautta ensiluokkaista konsultointia mm. seuraavilla osa-alueilla: yrityksen perustaminen, rahoitus, hankinnat, toimitila-asiat, markkinointi ja liikeidean luonti sekä kehittäminen ja jatkuva myynnin tuki.

Lisätiedot OLE FIT –konseptista:

Tomi Peltonen
tomi.peltonen@ole.fit

Pasi Sormunen
pasi@sormunen.fi

Qicraft Finland Oy (y- tunnus: 1925207-2) toimittaa hyvinvointia ja terveyden ylläpitämistä edistäviä tuotteita ja kokonaisratkaisuja kuntokeskuksille, terveydenhuollon ja virkistystoiminnan sektorille, julkiselle sektorille, yritysliikuntaan ja kuluttajille.

Olemme kuntosalialan johtavien tuotemerkkien maahantuoja Suomessa, edustamamme tuotemerkit ovat Technogym ja Club Virtual. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa.

Tarjoamme ainoana ammattimaisen kuntoilu- ja kuntoutusalan laitetoimittajana Suomessa ISO 9001 laatusertifioidun huolto- ja ylläpitopalvelun. Sertifikaatin piiriin kuuluvat kuntosalilaitteiden asennus, korjaushuolto- ja ylläpitohuoltopalvelut.

qicraft.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon