Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Positiivinen vire jatkui Lahden Caravan-messuilla

Lahden Messut Oy

Positiivinen vire jatkui Lahden Caravan-messuilla

Julkaistu: 22.09.2014 klo 09:52
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Suomen suurin matkailuajoneuvoalan erikoistapahtuma Caravan houkutteli viikonloppuna tuhansittain messuvieraita Lahden Messukeskukseen ja Lahden seudulle. Lukuisat matkailuauto- ja vaunukunnat täyttivät messutreffialueet ja lähiseudun leirintäalueet. Halleissa esiteltyihin yli kolmeensataan matkailuajoneuvouutuuteen, alan tarvikkeisiin ja palveluihin tutustui kolmen messupäivän aikana yli 16 000 kävijää.

Tapahtumassa oli tänä vuonna esillä ennätysmäärä uudistuneita malleja, johtuen matkailuautoissa käytettävistä uusista pakettiautoalustoista. Omaa alustaansa esitteli paikan päällä italialainen Fiat, jonka Ducato-perustalle rakennetaan suurin osa matkailuautoista. Näytteilleasettajapalautteen mukaan kauppaa tehtiin messuilla runsaasti. Etenkin matkailuajoneuvoharrastuksen tarvikekauppa kävi vilkkaana.

Lahden Messukeskuksen messusyksy jatkuu Autot&Viihde –viikonlopulla 4.-5. lokakuuta sekä Nordic Fitness Expolla 11.-12. lokakuuta. Lahden Messujen seuraava oma messutapahtuma on elämyksellinen tapahtumakolmikko Kätevä-Tekevä-Lukeva pyhäinpäiväviikonloppuna 1.-2. marraskuuta.

Lahden Messut Oy,
markkinointipäällikkö Irina Lehtonen
irina.lehtonen@lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.