Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Perinteiset joulumyyjäiset ja näytäntöjä Tampereen Työväen Teatterissa sunnuntaina 29.11.

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 18.11.2015 klo 12:40
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen Työväen Teatterin perinteiset joulumyyjäiset järjestetään sunnuntaina 29.11. klo 10-14 Eino Salmelaisen näyttämön lämpiössä. Kaupan on leivonnaisia sekä muita sesongin herkkuja niin mukaan vietäväksi kuin paikalla nautittavaksi. Myyntitiskeillä notkuu myös teatterin pajojen tavaroita. Niin ikään teatterilippuja on palkintoina arvonnoissa sekä myynnissä tarjoushintaan valikoituihin esityksiin.

Teatterin näyttelijöitä nähdään lämpiössä juontajina sekä tonttukierroksen vetäjinä. Suositut koko perheen tonttukierrokset sukeltavat esiripun taa, kulissien sokkeloihin ja salamyhkäisiin käytäviin.

Joulumyyjäisiin on vapaa sisäänpääsy. Tonttukierroksista peritään pieni maksu, samoin myyjäisten tavarat, leivonnaiset ja arvat ovat luonnollisesti maksullisia. Tapahtuman tuotto käytetään teatterin henkilökunnan yhteisiin tarkoituksiin, ja sen järjestävät yhteistyössä Tampereen Työväen Teatterin Ystävät ry sekä Tampereen Työväen Teatteri.

Sunnuntainäytäntöjä

Joulumyyjäispäivänä yleisöllä on mahdollisuus päästä teatteriesityksiin poikkeuksellisesti sunnuntaina. Myös niiden tuotto menee TTT:n henkilökunnalle.

Klo 14 näytännöissä nähdään lastennäytelmä Risa ja Räsä Kellariteatterissa sekä Taivaslaulu Eino Salmelaisen näyttämöllä. Liput näihin esityksiin saa normaalisti TTT:n lippumyymälästä tai Lippupisteestä.

tiedottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon