Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Oulun Taiteiden Yön 2016 ohjelmaan lisäyksiä

Oulun Taiteiden Yön 2016 ohjelmaan lisäyksiä

Julkaistu: 15.08.2016 klo 10:32
Julkaisija: Oulun taiteiden yö ry

Torstaina 18.8. järjestettävän Oulun Taiteiden Yön 2016 käsiohjelma ilmestyy Forum24-kaupunkilehden välissä Oulun juhlaviikkojen liitteessä tiistaina 16.8.

Käsiohjelman aineistopäivän jälkeen ohjelmistoon on tullut pitkälti toistakymmentä lisäystä. Maanantaiaamuun 15.8. mennessä vastaanotetut ohjelmalisäykset on iiitetiedostossa sekä listattuna alla.

Liitteenä myös kuva Oulun katutaide ry:n liikkuvasta katutaideseinästä, joka pystytetään Otto Karhin aukiolle Taiteiden Yössä kello 18–21. Kuva on otettu seinän ensiesiintymisestä Titta på Tuira -tapahtumassa 9.7.2016. Kuva: Oulun katutaide ry.

Lista käsiohjelmaan ehtimättömistä tilaisuuksista:

Lammassaari

15.00–01.00 LaavU Free Open Air #3 @ Taiteiden Yö. Kaikille avoin, täysin ilmainen ja lapsiystävällinen puistotapahtuma Lammassaaren puistossa:

15.00–22.00 paikalliset dj:t soittavat elektronista musiikkia.

22.00–01.00 UV-installaatio taustamusiikilla.

Tähtitornin kahvila

Linnansaari 1

22.00 Jarmo Stoorin kirja- ja äänikirjajulkkarit.

Oulun kaupunginkirjasto

Kaarlenväylä 3

Musiikkiosasto, 3. krs:

19.00 Otra. Kansanmusiikkia.

PROTO designtori

Pakkahuoneenkatu 8

18.00–21.00 Muotoilupaja. Kaikille avoimissa muotoilupajoissa etsitään taiteilijatyöpari Anna Koivukankaan ja Leea Alatalon johdolla Oululle sopivaa kuosia ja muotoillaan yhteinen Aittatori-design: yhteisötaiteellinen näkemys Oulusta. Työpajat torstaina 18.8. klo 18–21 ja perjantaina 19.8. klo 15–18. Ei ennakkoilmoittautumista!

Kulttuuritalo Valve

Hallituskatu 7

Aula:

14.00–24.00 Taiteiden Yön Infopiste. Kysy niin sinulle vastataan! Mukana myös Oulun Musiikkivideofestivaalit sekä Ilmakitaransoiton MM-kisat.

14.00–24.00 Nepali Art Exhibition. Popup exhibition by Dilip Ranabhat.

Lastauslaituri (sisäpiha, kulku Ojakadulta):

23.00 Mattolaturi. TanssitEATteri Jumbo esittää.

Otto Karhin aukio

18.00–21.00 Katutaidekolmio. Oulun katutaide ry:n siirrettävä maalausseinä; tule kokeilemaan! Maaleja on tarjolla, mutta omiakin voi tuoda. Säävaraus: sateella ei pystytetä.

Kahvila Pööna

Albertinkatu 14

17.00–20.00 Maahanmuuttajanuorten taidenäyttely.

Jumpru Pub

Kauppurienkatu 6

21.30 Duo Tulirinta & Elomaa. Kevyttä klassista.

Arkkitehtitoimisto Kanttia 2

Nahkatehtaankatu 2
Sisäänkäynti Taidemuseon vierestä.

17.30–19.30 Syötävät kaupungit. Mielikuvituskaupunkien rakentamista syötävistä raaka-aineista.

Kahvila Kiikku

Ainolanpolku 1, Ainolan puisto

17-00–20.00 Minttu Puutarha’s flower workshop. Workshop for everyone interested to create flower bouquet out of locally grown flowers. At café terrace, in case of rain inside the greenhouse. Magdalena Kijonková of Minttu Puutarha guiding.

Ympäri Oulun keskustaa

Johonkin aikaan: Epäkuolleet vaeltavat. Epäkuolleet vaeltavat jälleen Taiteiden yössä jakamassa zombeutta ja syksyisen juhlavuotta viettävän Zombie Walk Oulun ilosanomaa!

Paavo J. Heinonen
Taiteellinen johtaja, Oulun taiteiden yö ry
paavojii@gmail.com
ouluntaiteidenyo@gmail.com

www.ouluntaiteidenyo.net

Oulun taiteiden yö ry on perustettu vuonna 2007 edistämään Oulun seudun kulttuuritoimijoiden yhteistyötä. Yhdistyksen jäseninä on tällä hetkellä noin 40 kulttuurialalla toimivaa yhdistystä ja yritystä. Yhdistyksen näkyvin toimintamuoto on elokuussa osana Oulun juhlaviikkoja järjestettävä Oulun Taiteiden Yö.