Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Nuorten MM-kilpailut 12.-15.11.2015, neljäs kisapäivä

Suomen Karateliitto Ry

Nuorten MM-kilpailut 12.-15.11.2015, neljäs kisapäivä

Julkaistu: 15.11.2015 klo 12:18
Julkaisija: Suomen Karateliitto Ry

Karate, Nuorten MM-kilpailut
12-15.11.2015 Jakarta. Indonesia

Neljäs kilpailupäivä

Nuorten MM-kilpailuiden viimeisen päivän ensimmäinen suortus nähtiin 14-17 vuotiaiden tyttöjen joukkuekatassa missä Suomen joukkue (Bess Mänty,Heta Virkkunen ja Pihla-Maaria Holmlund) kohtasi avauskierroksella Turkin. Suomalaiset lähtivät ennakkoluulottomasti haastamaan kokeneita turkkilaisia katalla Gojushiho-Sho. Turkkilaisten Unsu kata osoittautui kuitenkin paremmaksi tuomariäänin 5-0.

Kisojen viimeisestä suomalaissuorituksesta vastasi U21 -84kg sarjassa Pyry Heiskanen joka kohtasi ensimmäisellä kierroksella Kroatian Enes Garibovicin ,sarjan EM kakkosen tältä vuodelta. Heiskanen aloitti vahvasti ja heti ottelun alussa otti 1-0 johdon. Kroatialainen kuitenkin pystyi pian tasoittamaan ja napsi sitten pisteitä tasaiseen tahtiin. Heiskanen ei hyvistä yrityksistä huolimatta pystynyt lisäpisteitä tekemään joten ottelu päättyi Garibovicin voittoon 5-1

Lisätietoa joukkueesta:

Valmentajat:

Petri Tuominen +358 40 5058770 Petri.Tuominen@emctalotekniikka.fi

Anssi Kaltevo +358 50 3141 201 anssi.kaltevo@karateliitto.fi

Lisätietoa aikatauluista, tuloksia:

Suomen karateliitto edustaa suomalaisia karateseuroja yli tyylisuuntarajojen. Liitossa on tällä hetkellä yli sata jäsenseuraa.

Karateliiton tarkoitus on "edistää ja kehittää karatea ja muita samantapaisia kamppailulajeja Suomessa ja toimia näiden kamppailulajien yhdistysten valtakunnallisena keskusjärjestönä kilpa-, kunto-, nuoriso-, ja muussa kamppailulajeihin liittyvässä toiminnassa."

Suomen karateliitto edustaa suomalaista karatea maailmanlaajuisissa karaten katto-organisaatioissa kuten Maailman karateliitto (WKF) ja Euroopan karateliitto (EKF).