Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Nordicflite aloittanut elämyslennot Helsinki-Malmilta, Turusta, Tampereelta ja Lappeenrannasta

Nordicflite Oy Ltd

Julkaistu: 14.07.2014 klo 08:00
Julkaisija: Nordicflite Oy Ltd

Nordicflite on saanut luvan kaupallisten elämyslentojen lentämiseen ja toiminta on aloitettu viime viikon perjantaina. Lentopaikkoina toimivat Helsinki-Malmin lentoasema, Turku, Tampere ja Lappeenranta.

Kuvituskuva

Lennämme 15, 30 ja 45min lentoja edellä mainituista kaupungeista. Tarjoamme kaikki lennot 2-paikkaisilla Cessna-merkkisillä koneilla jotka ovattyyppihyväksyttyjä erittäin turvallisia ja maailman eniten käytettyjä esimerkiksi lentokoulutuksessa. Jokainen lento on yksilöllinen ja tämän takia käytämme 2-paikkaisia koneita eli jokaiselle asiakkaalle on tarjolla vain parhaita etupenkkipaikkoja. Tarjoamme lisäksi ainoana yleisölento-operaattorina joka kaupungissa vähintään 3 eri lentoreittiä joista asiakas voi valita oman suosikkinsa.

Elämyslentojen varaaminen ja ostaminen onnistuu osoitteesta www.elamyslento.fi. Voit hankkia lennon itsellesi tai elämyslentolahjakortin kaverillesi.

elämyslentojen logo

Lisäksi tarjoamme räätälöityjä lentoja, joista kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0600 10 202 tai info@elamyslento.fi.Voit räätälöidä oman lentosi reitin tai sisällyttää pakettiisi lennon kuv

Lentojen operaattori on Nordicflite Oy Ltd lentotoimintaluvalla FI-034.aamisen GoPro-kameralla.

Käytämme lentotoiminnassamme ympäristöystävällistä Hjelmco 91/96UL -lentopolttoainetta jossa ei ole etanolia eikä lyijyä, sillä puhdas ympäristö on meille kunnia-asia.

Tavoitteenamme on tarjota kokonaisvaltaisesti positiivinen kokemus aina lennonvalmistelusta esteettisiin yksityiskohtiin asti.

Tervetuloa elämyslennolle, jossa taivas ei ole rajana.

Nordicflite Oy Ltd

info@nordicflite.com

Ps. Facebookista löydymme www.facebook.com/elamyslento tai www.facebook.com/nordicflite