Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Nord Star -veneet löytyvät jatkossa Bike & Boat World -liikkeistä

Oy Otto Brandt Ab

Nord Star -veneet löytyvät jatkossa Bike & Boat World -liikkeistä

Julkaistu: 08.04.2014 klo 10:20
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Otto Brandt -konserniin kuuluva Bike & Boat World siirtyy yksinoikeudella Linex-Boat Oy:n valmistamien Nord Star -veneiden jälleenmyyjäksi Suomessa 08.04.2014 alkaen. Nord Star -veneitä myydään jatkossa Helsingin Lauttasaaren Boat Worldissa (ent. Telva Marine), sekä Turun ja Tampereen Bike & Boat World -liikkeissä.

Nord Star -veneiden edustuksen avulla Suomen johtava moottoripyörä-, mönkijä- ja venetalo pystyy tarjoamaan asiakkailleen entistä laajemman valikoiman motorisoituja vapaa-ajantuotteita. Bike & Boat World tarjoaa asiakkailleen myös hyviä mahdollisuuksia tuotteiden vaihtokauppaan. Kun veneitä voidaan vaihtaa mm. moottoripyöriin, mönkijöihin, mopoihin – ja toisin päin, käy tuotteesta tai harrastuksesta toiseen siirtyminen kätevästi.

"Halusimme erityisesti vahvistaa myyntiämme pääkaupunkiseudulla. Bike & Boat Worldilla on tähän vahvat edellytykset Lauttasaaren nykyaikaisen myymälän ja ammattitaitoisen henkilökunnan yhdistelmällä”, toteaa Linex-Boat Oy:n toimitusjohtaja ja omistaja, Olli Lindkvist.

"Yhteistyö Linex-Boat Oy:n kanssa on meille erittäin merkittävä asia. Olemme kaivanneet suurempaa laadukasta kotimaista yhteys- ja matkavenettä valikoimaamme. Nord Star-veneet vastaavat täydellisesti tähän tarpeeseen 24-40 jalan mallistollaan ja tarjoavat hienon mahdollisuuden edelleen kasvattaa vapaa-ajan tuotteidemme valikoimaa sekä kehittää palvelujamme. Olemme myös innoissamme päästessämme yhteistyöhön toisen perheyrityksen kanssa, jolla on pitkäjänteisyyttä ja tekemisen meininkiä!”, kertoo Bike & Boat Worldin toimitusjohtaja, Mika Kouki.

Verkosta Bike & Boat World löytyy www.bikeworld.fi ja www.boatworld.fi –osoitteista.

Verkosta Nord Star –veneet löytyy www.nordstar.fi –osoitteesta.

Mika Kouki

Bike & Boat World

mika.kouki@bikeworld.fi

Olli Lindkvist