Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Nautinnollista lämpöä

Nautinnollista lämpöä

Julkaistu: 03.12.2014 klo 08:00
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Anna lämpimän ja rentouttavan lämmön hyväillä itseäsi pitkän lentomatkan tai muuten rasittavan päivän päätteeksi. Harvian tyylikkäässä saunassa voit suoda itsellesi hetken ylellistä ja silmiäkin hivelevää nautintoa.

Suomalaisen Harvia Oy:n tarina alkoi yli 60 vuotta sitten kun Tapani Harvia teki itselleen ensimmäisen puulämmitteisen saunakiukaan, jonka löylyihin myös naapurit ja tuttavat ihastuivat. Nyt Harvian tyylikkäiden saunojen, kiukaiden ja höyryhuoneiden leppeästä lämmöstä nautitaan jo 65 maassa ympäri maailmaa.

Perinteinen puulämmitteinen kiuas on vain yksi osa täydellistä saunanautintoa. Harvia tarjoaa lämpöä ja rentoutusta kaipaaville lisäksi tyylikkäästi suunniteltuja saunasisutuksia. Saunojen lämmitys voi perustua myös sähköön, infrapunaan tai höyryyn. Asumismuoto ja tila eivät siis enää ole ongelmia, sillä Harvian lämmössä voi rentoutua myös kylpyhuoneeseen  jälkikäteen asennettavassa saunassa ilman rakenteellisia erikoisratkaisuja.

Modernia luksusta

Harvialla on panostettu saunaperinteiden lisäksi laaja-alaiseen tuotekehitykseen ja saunan sisustuksen moderniin designiin. Laajasta mallistosta löytyy jokaiseen makuun sopiva ratkaisu niin perinteitä arvostavalle kuin uutta kaipaavalle. Erilaisten tyylikkäästi muotoiltujen lauteiden ja seinäpaneeleiden rinnalle on tullut myös uusi Harvia Ventura –mallisto, jonka laudeosat, selkänojat ja välisuojat on valmistettu muotoonpuristetusta kerroksittain liimatusta puuviilusta.

Nautinnollisen pehmeät löylyt saunaan saadaan esimerkiksi ainutlaatuisen tyylikkäästä Harvia Globe – pallokiukaasta tai jos silmää miellyttää enemmän suorat linjat, voi ratkaisu olla pilarimainen Kivi –kiuas.

Spa Modules –uutuus

Nyt kylpylän, myös omaan kotiin, voi toteuttaa Harvian Spa Modules –ratkaisulla. Sen höyryhuone ja suihkusyvennykset valmistuvat helposti ja nopeasti suulakepuristetusta kevyestä ja lujasta XPS-polystyreenistä. Toimitus sisältää kaikki rakenteet asennusvalmiina moduuleina, jotka asiakas voi viimeistellä halutunlaisilla kaakeleilla. Teksti: Maija-Liisa Saksa

Lisätietoa ja yhteydenotot: http://bit.ly/1vGQTnf
Julkaisija: Editori.fi