Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Mega Outlet ja Väripommi tuovat shoppailusunnuntain 6.3. Tampereelle

Tampereen Messut

Mega Outlet ja Väripommi tuovat shoppailusunnuntain 6.3. Tampereelle

Julkaistu: 17.02.2016 klo 14:54
Julkaisija: Tampereen Messut

Neljännen kerran toteutettava shoppailutapahtuma Mega Outlet järjestetään jälleen sunnuntaina 6.3.2016 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen TähtiAreenalla. Tapahtuma saa rinnalleen lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden myyntitapahtuman Väripommin, joka pidettiin ensimmäistä kertaa viime syksynä Pyynikillä. Shoppailupäivä kokoaa saman katon alle yhteensä yli 80 myyntipistettä.

Mega Outlet on koko perheen shoppailutapahtuma, jonka valikoimissa on merkkivaatteita, kenkiä, laukkuja ja asusteita, koruja ja kosmetiikkaa, urheiluvaatteita, -tarvikkeita ja lisäravinteita sekä sisustustarvikkeita.

Mega Outlet maaliskuussa ja marraskuussa – ilmainen shoppailutapahtuma vetää väkeä

Mega Outlet järjestetään tänä vuonna yrittäjien toiveesta sekä keväällä että syksyllä. Vuosi sitten keväällä toteutettu tapahtuma houkutteli yhden päivän aikana 3598 kävijää ja syksyn kaksipäiväinen tapahtuma 8354 kävijää. Viime vuonna kävijät tekivät paljon löytöjä ja yrittäjät olivat tyytyväisiä kaupankäyntiin.

– Maaliskuussa on luvassa antoisa shoppailusunnuntai ja marraskuussa Mega Outlet on kaksipäiväinen. Hyväntuulinen ostospäivä tarjoaa asiakkaille ilmaisen sisäänpääsyn ja laajat valikoimat tuotteita outlet-hinnoin. Pari yritystä on tulossa myös Espanjasta. Joka tunti pidettävät tuote- ja lahjakorttiarvonnat tuovat säpinää shoppailun lomaan ja päivän pääpalkintona arvotaan Michael Korsin laukku. Lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden tapahtuma Väripommi täydentää hienosti tarjontaa. Lisäksi alueelle tulee pieni Design-kortteli, kertoo tapahtumapäällikkö Hannele Nuotio Tampereen Messujen tapahtumayksikkö Finland Eventsistä.

Jutta Gustafsberg: Body Action on mukana kevään ja syksyn Mega Outletissa

Shoppailutapahtuma Mega Outlet on muotivaatteiden, kenkien ja monenlaisten asusteiden ohella osoittautunut toimivaksi tapahtumaksi myös urheiluvaatteiden ja -varusteiden sekä muiden alan tuotteiden myyntiin. Vaatteita, varusteita ja tarvikkeita tarjoavat muun muassa Body Action ja Nikander.fi.

– Body Action on mukana vuoden molemmissa Mega Outleteissa laajalla valikoimalla. Ihmisten on helppo tulla Tampereen TähtiAreenalle tällaiseen ilmaistapahtumaan tekemään löytöjä. Maksutonta pysäköintitilaa löytyy riittävästi ja bussilla pääsee ovelle. Arvonnoissa voi voittaa vaikkapa FitFarmin vapaavalintaiset nettivalmennukset, joten kannattaa osallistua, sanoo valmentaja ja yrittäjä Jutta Gustafsberg.

– Olemme nyt mukana neljännen kerran ja mielestäni Mega Outlet on hyvä konsepti. Tapahtuma houkuttelee mukavasti ostosfiiliksellä olevia ihmisiä. Meidän valikoimissa on monipuolisesti teknisiä varusteita kuntoiluun, urheiluun ja ulkoiluun ja tässä tapahtumassa myymme tuotteita jopa 60 prosentin alennuksella, kertoo toimitusjohtaja Sami Nikander Nikander.fi-verkkokaupasta.

Väripommi tuo lastenvaatteet ja lastentarvikkeet Mega Outletin yhteyteen

Lokakuussa Tampereen Pyynikillä ensimmäistä kertaa järjestetty lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden myyntitapahtuma Väripommi pidetään nyt Mega Outletin yhteydessä.

– Väripommi-tapahtumassa on myynnissä suosittuja ja laadukkaita lastenvaatteita ja muita tuotteita huipputarjousten kera. Luvassa on monipuolinen kattaus sesongin suosikkeja, edullisia löytöjä ja uusimpia ihanuuksia, kertoo toimitusjohtaja Merikukka Salmi MKS Events Oy:stä.

Mega Outlet ja Väripommi sunnuntaina 6.3.2016 klo 10–17 TähtiAreena, Tampereen Messu- ja Urheilukeskus. Maksuton sisäänpääsy ja pysäköinti. Mega Outlet -tapahtuman järjestää Tampereen Messut Oy:n tapahtumayksikkö Finland Events ja Väripommi-tapahtuman MKS Events Oy.

Lisätiedot: www.tampereoutlet.fi

Some: #MegaOutlet, #Väripommi

Twitter: @finland_events, @TampereenMessut, @TahtiAreena

Facebook: MegaOutlet, Väripommi