Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Matti Miettinen Boat World Helsingin myymäläpäälliköksi.

Oy Otto Brandt Ab

Matti Miettinen Boat World Helsingin myymäläpäälliköksi.

Nimitys.
Julkaistu: 28.01.2016 klo 10:55
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Boat World Helsingin uusi myymäläpäällikkö, 38-vuotias Matti Miettinen on työskennellyt Bike World Oy:n palveluksessa jo vuodesta 2001. Hän aloitti uransa Bike World Vantaalla myynnin aputehtävissä ja on siirtynyt askel askelelta määrätietoisesti kohti vastuullisempia tehtäviä yrityksen sisällä.

Vuonna 2008 Matti eteni vastamaan Bike World Espoon toiminnan starttaamisesta, ja vuodesta 2012 hän on johtanut sekä ryhdittänyt Bike World Vantaan myymälän myymälätoimintaa.

Nyt Matti siirtyy johtamaan Helsingin Boat Worldin voimakkaassa nousussa olevaa venemyyntiä. Matti ottaa uudet haasteet vastaan välittömästi, ja on jo mukana vahvistamassa venekaupan kauden starttia pian alkavilla Helsingin Venemessuilla.

Bike World Vantaan uuden myymäläpäällikön rekrytointi aloitetaan välittömästi.

Mika Kouki

Toimitusjohtaja, Bike & Boat World

mika.kouki@bikeworld.fi

bike-world-vantaa-matti-miettinen-edit