Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Matkan Tallinnaan voi viettää myös hyvästä ruoasta, juomista sekä shoppailusta nauttien

Eckerö Line Ab Oy

Julkaistu: 21.10.2015 klo 11:15
Julkaisija: Eckerö Line Ab Oy

M/s Finlandian tarjontaan voi kattavasti tutustua maissa Viini, ruoka ja hyvä elämä –messuilla osastolla 5h51.

Eckerö Marketin tämänsyksyisessä viinivalikoimassa korostuvat tunnetut ja hinta-laatusuhteiltaan hyvät tuotteet, joita saa laivalta maahintoja edullisemmin. Viinien shoppailu-tyyppinen ostaminen on osa laivamatkakokemusta.

”Asiakkaamme ostavat nykyään harkiten pullon tai pari hyvää viiniä kotiin vietäväksi”, Eckerö Linen myynti-ja markkinointijohtaja Ida Toikka-Everi kertoo. ”Eckerö Marketista myytävistä viineistä 70% on pulloviinejä. Myös kuohuviinit ja samppanjat kiinnostavat edelleen. Valikoimissa on esimerkiksi Magnum-kokoiset pullot André Clouetin erinomaista artesaani-samppanjaa.”

”Iloksemme asiakkaamme ovat löytäneet uuden miniristeilymme: Kuudessa tunnissa ehtii sopivasti rentoutumaan hyvän ruoan ja juoman äärellä, nauttimaan kotimaisesta huippuviihteestä ja tekemään kaikessa rauhassa tuliaisostoksia”, Ida Toikka-Everi toteaa ja muistuttaa, että miniristeilylle saa auton maksutta mukaan.

Messuosastolla mahdollisuus maistella Masin ja Mud Housen viinejä

Eckerö Linen osastolla 5 h 51 messuvieraat voivat maistella Masin ja Mud Housen viinejä. Tarjolla on myös makupaloja laivan ruokatarjonnasta muutaman euron hintaan.

Osasto on toteutettu tänä vuonna yhteistyössä viinitalo Winestaten kanssa. Torstaina ja perjantaina osastolla on tavattavissa Mud Housen viinintekijä Ben Glovern Uudesta-Seelannista.

Lisätietoja: Myynti- ja markkinointijohtaja Ida Toikka-Everi, Eckerö Line, ida.toikka-everi@eckeroline.fi  puh. 0400 422 391

Eckerö Line Ab Oy (perustettu 1994) on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä säännöllistä laivaliikennettä harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuonna 1961 perustettuun Eckerö-konserniin. Yhtiö tarjoaa matkailupalveluita kuuden tunnin miniristeilyistä ja Tallinnan päiväristeilyistä laadukkaisiin hotellimatkoihin sekä rahtipalveluita. Yhtiön laiva m/s Finlandia on Suomen lipun alla Tallinnaan liikennöivä matkustajalaiva. Eckerö Line on reitin ainoa laivayhtiö, jolla on oikeus käyttää suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2014 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 1.380.000 matkustajaa. Lisätietoja www.eckeroline.fi