Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Marttojen vappuvinkkinä inkiväärisima ja churrot

Marttaliitto ry

Marttojen vappuvinkkinä inkiväärisima ja churrot

Artikkeli.
Julkaistu: 26.04.2016 klo 11:17
Julkaisija: Marttaliitto ry

Marttojen vappupöydän herkkuina tarjoillaan raikasta inkiväärisimaa ja churroja. Espanjalaiset churrot ovat uppopaistettuja munkkitankoja. Rapeat leivonnaiset pyöritetään kaneli-sokeriseoksessa ja tarjotaan usein suklaakastikkeen kanssa. Churrot ovat mehevimmillään heti paistamisen jälkeen.

Molempien resepti löytyy martat.fistä.

Inkiväärisima: http://www.martat.fi/ruoka/reseptit/inkivaarisima ja

churrot:http://www.martat.fi/ruoka/reseptit/churrot.

Martat on kansalaisjärjestö, joka edistää kotien ja perheiden hyvinvointia ja kotitalouden arvostusta. Vaikutamme, autamme, opastamme ja inspiroimme. Ideoimme ja teemme ruokaan, ravitsemukseen, puutarhanhoitoon, ympäristöön, kodin talouteen ja kodinhoitoon liittyvää aineistoa tarjoten tekemisen iloa ja onnistumisen elämyksiä. Valtakunnalliseen keskusjärjestö Marttaliittoon kuuluu 15 alueellista piiriä, joissa kotitalous- ja puutarha-asiantuntijat neuvovat ja kouluttavat. Kotitalousneuvontamme tavoitti vuonna 2015 lähes 112 000 henkilöä. Paikallisia marttayhdistyksiä on 1300 ja niissä 46 600 jäsentä. Martat viihtyvät ja harrastavat yhdessä sekä järjestävät yhdistyksissä tapahtumia kotitalouden, kädentaitojen ja opiskelun merkeissä. http://www.martat.fi