Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Maailmalla suosittu laitepilates nyt Helsingissä

MyTraining Studio

Maailmalla suosittu laitepilates nyt Helsingissä

Julkaistu: 17.09.2014 klo 10:57
Julkaisija: MyTraining Studio

Oletko käynyt muun muassa New Yorkissa erittäin suosituilla alkuperäisillä Joseph Pilateksen kehittämillä laitepilates tunneilla? Syyskuun lopussa aukeava MyTraining Studio tulee tarjoamaan laadukasta, alkuperäistä Pilates opetusta myös Suomessa.

"Kunnioitamme menetelmän kehittäjää, Joseph Pilatesta käyttämällä hänen rytmiään sekä liikejärjestystä. Pilates toimii, kun luotat itseesi ja järjestykseen. MyTraining Studiolla tarjoamme usean eri Pilateslaitteen hyödyntämistä harjoittelussa sekä perinteistä mattoharjoittelua." kuvailee toimintaa perustava Mikko Utecht.

Laitepilates nostaa Pilateksen uudelle tasolle. Hauskoilla ja haastavilla harjoitteilla keho muokkaantuu kokonaisvaltaisesti. Oikeanlaisen voiman ja kehon lihasten järkevä käyttäminen yhdistyvät älykkäästi tunnin aikana. Miten MyTraining studio eroaa muista Suomessa olevista studioista? Mikko jatkaa: "Meillä hiki ei ole uhka vaan merkki oikeanlaisesta harjoittelusta. Anna Pilateksen vaikuttaa sinuun kokonaisvaltaisena liikuntamuotona. Nosta kehosi tasolle, josta et edes uskaltanut uneksia!"

MyTraining Studion omistaja Mikko Utecht on usean vuoden ajan opettanut Pilatesta ja toiminut liikunta-alalla vuodesta 2001. Kansainvälinen PeakPilates koulutusorganisaatio hyväksyi hänet yhdeksi heidän kouluttajistaan vuonna 2014 ja MyTraining Studio toimii PeakPilateksen Skandinavian koulutuskeskuksena. Uusilla tulevilla Pilatesohjaajilla on mahdollisuus tulla seuraamaan ja harjoittelemaan studiollamme ja hyötyä Mikon ja koko ohjaajatiimin osaamisesta.

Mikko Utecht
MyTaining Studion omistaja (www.mytraining.fi)
mobile: +358 (0)46 810 2070
e-mail: mikko@fysiomu.fi