Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » LuinSpa ja Flamingo Spa aloittivat yhteistyön

LuinSpa

LuinSpa ja Flamingo Spa aloittivat yhteistyön

Julkaistu: 10.12.2015 klo 09:30
Julkaisija: LuinSpa

Uusi suomalainen kodin spa -brändi LuinSpa aloitti yhteistyön kylpylä Flamingo Span kanssa joulukuun alussa. LuinSpa-tuotevalikoima on nyt myynnissä shop-in-shop -tyylisesti Flamingo Span sisääntuloaulassa.

– Iloisena löysimme laadukkaan kumppanin uusille ja innovatiivisille kylpyläfroteille, joita olemme pitkään etsineet. LuinSpan tuotteet on tehty suomalaisia ajatellen. Ne ovat pehmeitä ja oivallisia niin kotikylpylässä kuin meillä täällä Flamingo Spassa. Niitä voi ostaa Flamingo Span aulasta joka päivä, kertoo Flamingo Span toimitusjohtaja Katri Lepomäki.

LuinSpan esillepano Flamingo Span aulassa

Yhteistyö on arvokas saavutus LuinSpalle

– Flamingo Spa on meille erinomainen yhteistyökumppani, sillä asiakaskuntamme on hyvin yhteneväistä – laatua, tyyliä, hemmottelua ja hauskanpitoa arvostavia perheitä, aikuisia ja lapsia. Flamingo Spahan tullaan niin eri puolilta Suomea kuin ulkomailtakin. Olemme iloisia saadessamme tuotteemme laajan kylpijäkunnan saataville, kertoo Noora Mustajärvi LuinSpan perustajakaksikosta.

Kylpylät ja spat ovat olleet kaiken aikaa LuinSpan jälleenmyyntiverkoston kehittämisen osana. LuinSpan jälleenmyyntiketju laajenee tällä hetkellä viikoittain, ja brändin tunnettuutta pyritään kasvattamaan laajoilla markkinointi- ja PR-toimenpiteillä.

– Esimerkiksi hiuspyyhe on jokaisen kylpylässä viihtyvän naisen ykkösjuttu ja lasten pyyhkeemme lämmittävät perheen pienimpiä kylpijöitä superpehmeällä ja hauskalla tyylillään, kertoo Mustajärvi.

Noora Mustajärvi
noora.mustajarvi@luin.fi
www.luinspa.fi

LuinSpa on toukokuussa 2015 markkinoille lanseerattu suomalainen kylpyhuoneen tekstiilien laatubrändi, jonka missiona on tuoda spa-fiilis jokaiseen kotiin. Suomen suhteellisen stabiileilla pyyhemarkkinoilla on tilaus uudelle, nykyaikaiselle ja korkealaatuiselle ”homespa”-brändille, joka keskittyy vastaamaan kuluttajien tarpeeseen voida hyvin ja rentoutua kotona. Kuten myös LuinSpan slogan sen ytimekkäästi sanoo: your home – your spa.

LuinSpa pyyhetuotteet on suunniteltu Suomessa ja valmistettu Turkissa parhaista puuvillakuiduista menetelmällä, joka tekee kankaasta erittäin muhkean, pehmeän, imukykyisen sekä kuitenkin keveän. LuinSpa pyyhekangas ei siis ole varastokangasta, vaan se kudotaan tilauksesta sovittujen laatuvaatimusten mukaisesti vain LuinSpata ja ennen kaikkea asiakkaita varten.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon