Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Lehdistökutsu: Järvenpään Siskot ja Simot juhlii Uusimaa-palkintoa 13.9.2014

Pilgrim Oy

Lehdistökutsu: Järvenpään Siskot ja Simot juhlii Uusimaa-palkintoa 13.9.2014

Kutsu.
Julkaistu: 12.09.2014 klo 13:05
Julkaisija: Pilgrim Oy

Suositun luovan välittämisen yhteisön toiminnasta halutaan valtakunnallista

Järvenpään Siskot ja Simot juhlii Uusimaa-palkintoa
Välittämisen juhlakeikalla lauantaina 13.9.2014

Järvenpään Siskot ja Simot Ry (www.siskotjasimot.fi) on ainutlaatuinen luovan välittämisen yhteisö, joka järjestää matalan kynnyksen mahdollisuuksia ihmisten auttamiseen. Siskot ja Simot käynnisti toimintansa Järvenpäässä maaliskuussa 2013, ja on sen jälkeen järjestänyt lukuisia Välittämisen keikkoja, joilla on kohdattu mm. palvelutalojen ja terveyskeskuksen vuodeosaston ikäihmisiä sekä autettu kotona asuvia senioreita. Luovan välittämisen yhteisön toiminta on otettu suurella innostuksella vastaan ja vapaaehtoisia on riittänyt Järvenpään tarpeisiin hienosti. Nyt toimintaa halutaan laajentaa koko Keski-Uusimaalle ja sen jälkeen valtakunnalliseksi. Siskot ja Simot juhlistaa toukokuussa saamaansa Uusimaa-palkintoa Välittämisen juhlakeikalla Järvenpään Saunakallion koululla lauantaina 13.9. klo 14.00.

– Välittämisen keikat ovat säännöllisesti toistuvia yhteisiä auttamistapahtumia, joissa kymmenet vapaaehtoiset kohtaavat avun tarpeessa olevia lähimmäisiä sekä palvelutaloissa että kotona. Toimintamme saama suosio ja Uusimaa-palkinto kannustavat jatkamaan ja laajentamaan tätä työtä, konseptin kehittänyt ja yhteisön toiminnasta vastaava Eero Väisänen kertoo.

Pieni vaiva, iso ilo

Lauantaina 13.9. klo 14.00 Järvenpään Saunakallion koululla järjestettävällä Välittämisen juhlakeikalla esiintyy tangokuningas Amadeus Lundberg ja tervehdyspuheenvuorot kuullaan Järvenpään kaupunginhallituksen puheenjohtaja Helinä Pertulta sekä Uudenmaan maakuntahallituksen puheenjohtaja Outi Mäkelältä. Ohjelma on nähtävissä kokonaisuudessaan Siskot ja Simot -yhteisön www-sivuilta: www.siskotjasimot.fi.

Toimituksenne edustaja on tervetullut
Välittämisen juhlakeikalle Saunakallion koululle
lauantaina 13.9. klo 14.00
osoitteeseen Pihkapolku 4, Järvenpää!

Lisätiedot ja ennakkohaastattelut:

Eero Väisänen