Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Legendaarinen Pehku täyttää 20 vuotta

Legendaarinen Pehku täyttää 20 vuotta

Julkaistu: 15.12.2015 klo 06:30
Julkaisija: Kuopio-Tahko Markkinointi

PehkuBaari järjestää 20 vuotisjuhlan kunniaksi ensimmäiset pöydällä tanssin SM-kisat 8. - 9.4.2016.

Pöytätanssin SM-finaaleihin voi päästä karsintojen kautta, jotka ratkotaan maalis- ja huhtikuun aikana lauantaisin. Semifinaalit ja finaali nytkytellään 8. - 9.4.2016. Finaalipäivän pääesiintyjänä nähdään lavalla iskemätaivaan kiintotähti Jari Sillanpää.

"Pöydillä tanssimisella ei oikeastaan ole tekemistä tanssin kanssa, kisassa menestymiseen vaikuttaa enemmän taiteellinen vaikutelma, tyyli ja asianmukainen habitus", kuvailee kilpailun ideoia ja PehkuBaarin omistaja Jaana Sahlman.

Kisan finaaliviikonlopun tuomareina nähdään arvostettu joukko tanssin ammattilaisia Suomen huipulta, mukana mm. Mikko Leppilampi.

Perustietoa PehkuBaarista

Tahkon huipulla huimilla näköaloilla varustettu Rinneravintola PehkuBaari on palvellut jo 20 vuotta. Nykyisin ympärivuotisesti toimivan ravintolan katon alta löytyvät niin á la carté -annokset kuin edelleen maankuulut afterski-bileetkin. Originellilla ajatuksenjuoksulla ja tarmokkaalla työteliäisyydellä on monista pienemmistä tarinoista kasvanut aikojen saatossa legenda. "Pehkussa on paitsi tanssittu pöydillä, siellä on rakastuttu, perustettu yrityksiä ja parannettu saunan lauteilla koko maailma useastikin. Tänä päivänä pöydillä bilettää jo seuraava sukupolvi." kertoo paikallinen yrittäjä ja voimanainen Jaana Sahlman.

Tänä päivänä asiakaspaikkojen määrä on terassit ja muut tilat huomioiden yli 1300. Pehku tarjoaa loistavat puitteet juhlille ja kokouksille ympäri vuoden ja muun muassa näillä seuduilla harvinainen fondue-illallinen on suosittu. Iltapäivänvietto monot jalassa pöydillä ja terasseilla tanssien on kuitenkin säilynyt merkittävänä osana toimintaa ja tunnettuutta.

Pöytätanssin SM-kisojen karsinnat

PehkuBaarissa lauantaisin 5.3., 12.3., 19.3., 25.3. ja 2.4.2016, klo 15.00.

Ilmoittautumiset karsintapäivänä klo 12.00 - 14.00 DJ-korokkeen vieressä.

Juhlaviikonlopun 2016 ohjelma

Perjantai 8.4.

• After Ski alkaen klo 12.00.
  • Pöytätanssin SM-semifinaali

Lauantai 9.4.

• After Ski alkaen klo 12.00.
  • Pöytätanssin SM-finaali
  • Jari Sillanpää
  • www.pehku20.fi

AfterSki

26.12.2015 alkaen joka viikonloppu kauden loppuun.
Pehku, Riihi ja Mualiman sauna
p. +358 440 671 304