Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Kopparberg siideriuutuus – kesäinen Elderflower & Lime

Oy Kopparberg Finland Ab

Kopparberg siideriuutuus – kesäinen Elderflower & Lime

Julkaistu: 22.04.2015 klo 08:15
Julkaisija: Oy Kopparberg Finland Ab

Kesän trendikkäin maku on seljankukka ja Kopparberg tuo sen nyt myös siidereihin. Elderflower & Lime on kesäisen raikas uutuusmaku, jossa hennon kukkainen seljankukka saa potkua pirteästä limemehusta. Kauniisti kupliva koostumus antaa siiderille kevyen pirskahtelevan suutuntuman. Jälkimaussa yhdistyvät seljankukan keveys ja limen pirteys.

Kevyen poreileva uutuus sopii erinomaisesti kevään ja kesän juomavalikoimaan, ja on hyvä valinta juhlien viileän tyylikkääksi juomaksi. Kaada jäiden päälle ja kruunaa ohuella kurkkusuikaleella.

Pieni on kaunista

Kopparberg tuo kauniisiin lasipulloihin pakatut 0,33 litran pikkupullot kesäksi myös kaupan valikoimiin. Aiemmin vain ravintolamyynnissä ollut pullokoko on tyylikäs tarjoiluvaihtoehto ja sopii mainiosti piknik-koriin tai tarjolle kesäiseen juhlapöytään.

Makuvaihtoehtoina uutuus Elderflower & Lime, Strawberry & Lime, Kopparberg Pear ja Kopparberg Naked Apple.

Kopparbergin siidereissä käytettävät omena- ja päärynäviinipohjat valmistetaan alusta asti Kopparbergin panimolla Ruotsissa. Päärynäsiiderin pohjana käytetään aina 100 % päärynäviiniä ja muiden siiderimakujen pohjana 100 % omena- tai päärynäviiniä. Olennaisina ainesosina ovat myös Kopparbergin kristallinkirkas lähdevesi, luontaiset aromiaineet sekä täysmehut.

Tuotetiedot:

Kopparberg Elderflower & Lime 4,0%

Ainesosat: hiilihapotettu lähdevesi, omenaviini, omenatäysmehu, sokeri, luontaiset aromiaineet, sitruunahappo, säilöntäaine (kaliumsorbaatti E202), hapettumisenestoaine (kaliumdisulfiitti E224)

Alkoholia: 4,0 til-%

Energiaa (100 ml): 57 kcal

Pakkaus: 33cl tölkki sekä 33cl lasipullo

Kopparberg Strawberry & Lime

Ainesosat: Hiilihapotettu lähdevesi, omenaviini, omenatäysmehu, sokeri, luontaiset aromiaineet (mansikka, lime), sitruunahappo, säilöntäaine (kaliumsorbaatti E202), hapettumisenestoaine (kaliumdisulfiitti E224)

Energiaa (100ml): 65 kcal

Kopparberg Pear

Ainesosat: hiilihapotettu lähdevesi, päärynäviini, päärynätäysmehu, sokeri, luontaiset aromiaineet, sitruunahappo, säilöntäaine (kaliumsorbaatti E202), hapettumisenestoaine (kaliumdisulfiitti E224)

Energiaa (100ml): 60 kcal

Kopparberg Naked Apple

Ainesosat: hiilihapotettu lähdevesi, omenaviini, omenatäysmehu, sokeri, aromiaineet, sitruunahappo, sokerikulööri (E150a), säilöntäaine (kaliumsorbaatti E202), hapettumisenestoaine (kaliumdisulfiitti E224)

Energiaa (100ml): 47 kcal

Lisätiedot:

Kopparberg Finland Oy, Martin Wetzer, puh. 0400 839 112, martin.wetzer@kopparberg.fi

Painokelpoiset kuvat toimitukselliseen käyttöön:

Kopparberg mediapankki

Ajankohtaista:

Kopparberg Finland Oy on Kopparbergs Bryggeri Ab:n 100% omistama tytäryhtiö, joka vastaa Kopparberg siidereiden myynnistä, jakelusta ja markkinoinnista Suomessa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki